Vicky

Alla inlägg under februari 2010

Av Victoria - 19 februari 2010 23:06

Tja! Denna vecka har jag ridit varje dag, coolt, eftersom jag inte har någon egen häst... :) Måndag-banhoppning med Ceasar på Jälla. Tisdag-barbacka med Russin en sväng<3 Onsdag- UPK barbacka igen, Marcato :D Jobbigt... Torsdag-igenridning på UPK, Moki :) Fredag-Russin ute i snön<3 :D Fett kul. Fett kul vecka, och nästa drar jag till Thailand. Ojojoj så bortskämd jag är. Fett sköönt. Janna skulle typ vara här nu egentligen och chilla med mej men hon är lite trög... Det känns lite tomt utan henne. Jag drar till Thailand på måndag! Måste packa! Men imorgon är planerna: Allians, stan, bio med de bästa:D och middag, obs -inte bli sjuk! Sen packa... plugga typ. Nämen kram på er allihopa!

Av Victoria - 13 februari 2010 20:29

Tja! Idag har jag varit med Janna i Romme Alpin. Vaknade tidigt, alldeles för tidigt! :o Tog en buss från stan, betala allt där, väldigt smidigt. Skön buss oxå. Men på hemvägen va de så mkt skönare att sitta med de där killarna (som satte sig bredvis oss på vägen dit också) än sen när de hade hoppat av... suck. Aja, somnade nästan vid nåt tillfälle och Janna babbla på som en galning, :D

   Bortsett från massa trassel i början och slutet och min varma choklad var det hur bra som helst! Dock kunde det varit liite varmare, men aja.

  

Av Victoria - 12 februari 2010 20:30

Club! Tårttävling, vi kom tvåa. Det var roligt och lärorikt? :D Pingis sen... bilden är dock från förra veckan...

  

Av Victoria - 4 februari 2010 16:55

Hah vrför bloggar jag nu då? Jo för att Carro ville att ja skulle skriva.. men nee ja vet inte har inget o säga. Eller jag har jättemycket att säga! Faktiskt. Idag var det väldigt kul för vi dansade bugg på idrotten, det gick bättre än jag trodde på engelskaredovisningen och på naturkunskapen var vi på museum:D Sen i väntan på bussen gjorde Lisa något riktigt pinsamt, haha garvar bara jag tänker på det.

   Ja, just nu är jag lycklig. Musik gör mycket också. Jag ska iväg nu med syskonen och ha en syskonkväll<3 :D Det snöade idag, då blev jag glad också, sen såg man ju en och annan... eller en. Äh det va inget. Haha du får fråga sen :P

   Men tänker inte skriva mer privatata saker här... Jamenar skriver ju massa privata saker såklart, ibland. Det beror på vad man menar med privata för jag är ju jag och allt är ju lixom mitt, det som handlar om mig. Inte dig. A skitsamma, men i alla fall så är privatata saker  det som du kanske skulle kalla privata saker. Så du fattar, hoppas jag.;P

   Hur som helst, det där var ett sidospår, tror jag. Vad är lycka? Bara en känsla i kroppen? Lycka är det bästa som finns, Yes it is... okey så bra. Hejdå! <3

Av Victoria - 3 februari 2010 21:09

Så sant så sant...

   När jag var liten, hade jag ett roligt liv, jag har fortfarande ett roligt liv, men utan alla människor skulle det inte alls vara samma sak. Så jag vill bara tacka all för att de finns. Men i alla fall... förr, då kollade vi på Big muzzy i skolan på engelskan och oj vad vi lärde oss av det altså! :) Det var riktigt kul! "I´m strong!" "I´m clever!" And so on... ska ha redovisning på engelska imorgon btw. Hjälp. BFM  <3



Och så bara för att man inte kan få bort denna låt ur huvudet sen! : XD


Haha det här är kul


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards