Vicky

Alla inlägg under november 2010

Av Victoria - 22 november 2010 22:19

 hej

Ron Weasley! <3 =D

Det va typ det jag ville säga... ^^ må bra, du måste röra dig varje dag, för att må BRA! haha

   Jag har sett Hp7 nu juuue! Den va la bra=) Jorå, lite lite trög kanske, men ändå inte, den va bra. Nicenicenice men nu ska jag söova tänkte jag.


  Likhet? =P   GODNATT

Av Victoria - 12 november 2010 19:05

Oj va mycket snö det va här dåe =O Kom hem från Stockholm-Saltsjöbaden och KNC idag. Somna på en gång... Nu vet jag inte om jag ska på möte, Sarah är ju där=)

   De va nice på KNC, intressant kurs faktiskt, trots all förvirring i början.

Av Victoria - 4 november 2010 15:45

Hejhejhejhej!

Jag har vart i Västeråås =D Såg en sjukt kul film igår på bio, Due date. xD

   De va fett nice att komma till Västerås. Janna och jag är bäst på att laga mat asså. Och nu ere youth som gäller! =) Skönt å hänga på lo lite också...

   Nästa vecka ska jag till KNC, igen =o Ska gå en kurs i typ "hur man skriver vetenskapligt" elr nåt sånt ^^ Hoppas det är värt.

   Jag vet inte vad jag ska skriva =S Inte okej...

Men Västerås är typ en bra stad, det finns fina kläder där har jag kommit fram till, så nån gång ska jag shoppa lite där =) kanske.

   We weren't born to follow. You gotta hold on to what you believe.


Livet är lite sjukt asså. Men jag är glad, alltid... Godnatt, typ.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards