Vicky

Alla inlägg under december 2010

Av Victoria - 30 december 2010 22:48

Bloggtävling eyyh?


Nu gäller det! Inge mer tjafs om ingenting... Nu ska det bli fart på denna blogg, och Lisas också förhoppningsvis så kvinna får lite konkurrans här. ;)

   Här ska skrivas om viktiga saker. Inte falsk poesi som jag inte ens kommit på själv, eller jo, lite sånt, men inte massa kändis snack, typ eller jo, men inte "skvaller" om vad Justin Bieber gjorde igår. =O Inget mot Justin Bieber, han e skitbra! Men... Ni fattar hoppas jag... Oj, juste... ingen fattar mina tankar, så detta kmr nog bli svårt. Men lite allt möjligt finns här som vanligt. Varför skulle det bli svårare att blogga helt plötsligt? Jo, för nu blir man ju bedömd! =O

   Och då får man tänka att inte skriva för långt heller så folket pallar lesa. (Det där éet var menigen, -så ni inte dömer mig för stavfel kära vänner.)

   Gott nytt ååår!! =D

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards