Vicky

Alla inlägg under maj 2011

Av Victoria - 31 maj 2011 18:39

Tjaaa!


Idag har varit en UNDERBAR dag i solen med mina vänner, måste säga att det var utomordentligt NICE ASSÅ. =P hihi =D

      Hah, ojdå, både Anna o Jimjim märkte att ja tog kort.. =P hehe


 
  Imorgon väntar en läskig provskrivning som jag hoppas att jag klarar.

                    Wish me luck!        Bybye          

//Vixy

Av Victoria - 27 maj 2011 21:54

Vilken dag, jag är helt slut.


Det började med en cykeltur i regnet till lilla ponnyn som va blöt. Vi lekte lite på banan, longerade. Han e så fin =) men lite gammal... aja


Sen drog ja till stan med bussen efter att ha haft lite problem med kläder, mobiler och diverse tekniska instrument. =P Kom iväg med bussen iaf, efter en ganska lång stund, betalade körlektionen som jag hade igår (förrgår nurå) och hann inte äta lunch med folket i skolan.


Drog hem till Anna me Jacke o Jimmy där vi hade knytkalas-picknick i hennes vardagsrum. De va mycket trevligt! Lyssnade på regnljud och fågelkvitter =P Kollade på lite roliga videos på youtube, gick promenad i skogen, hittade hem. Jag har bra lokalsinne. Satt på studsmattan o flumma.


Åkte hem, sprang till bussen, snäll busschaffis stannade och lät mig gå på. (y) Kom hem. Skittrött, och dagen är inte slut. Försöker ta det lite lugnt, men lågtrycket gör att min hjärna känns två gånger större... Åker in till mötet, typ tomt, massa småglin. Mycket bra möte dock! Efteråt träffa ja Lisa =D Vi va båda trötta och lite halvt sura på världen.


Janna!? Varföör? Hepp, skitsamma. Blir bara så ledsen och arg. Besviken på mig själv.


Lisa o jag flummade sönder kvällen iaf. Det blev både djupt och otroligt ytligt. Varför är alla nakna? Ja, varför är vi INTE det? haha Asså åhkej. Godnatt


PUMPA LANCE! =P




 

Av Victoria - 25 maj 2011 20:57

Länge sen döeh!


Jag har lite plugg va, körlektion o kemiprov imorgon, så SJUKT MKT vi ska kunna!!! Jag får damp.

    Igår va ja på konsert på LO, musikklasserna gjorde nåt bra:


 
 
 
 

Hon som sjunger "angel by your side" va verkligen hur bra som helst! Och Vivianne oxå... Sen varé de där två killarna som spela gitarr o sjöng, hah de va lite roliga. Mina högtalare inspelningar suger jag vet.


I frdags va ja hos Jackiie o körde singstar med härliga människor, dvs, Anna, Jimmy o Jakob. HAHAHA så sjukt kul asså xD



 
 

Anywayyss... Franska nationella proven är över. TACK GUD

   Fick göra muntliga ensaam, med Abdel som knappt fatta övningen ens, haha. "Jag förstår inte varför dom ska göra så krångligt!" Haha han e söet på sitt sätt. =P


Kemi nästa! Sov gott inatt alla människor där ute i världen! // V.I.K.Y


Av Victoria - 20 maj 2011 19:25

Vad har jag gjort idag? Jag har vaknat tidigt och släppt ut hästar. Sen jag har kört bilen hem. Och jag har äta frukosten. Den bestod av macka. I solen. Jag var, hela tiden, nästan, denna dag.


Sen jag åkte till stallet -igen, via cykel denna gång och jag red på ponnyn som är vit. Kolla va fin:

        haha fint smajl 

Snel hest.hihi


Sen så solade jag nån timme, försökte plugga, gick ju sådära assåå... men det blir inge västerås ikväll =S Allting gräver ner sig, eler nåt.


Jag pallade liksom inte gå i skolan för ett PH samtal så jag sjukanmälde mig eftersom jag inte kan springa med skadan min, som jag har, där. =P


Nemen okej. Imorgon ska vi ha de gött hos Jacke. =) Å nu ska jag träffa mina BÄSTISAR Sådésa! =P Tjarå! Simma lugnt nu ;)

CHILLAAA

Av Victoria - 19 maj 2011 18:25

Såå himla sköent! Klar med matte D! =D Om man inte behöver komplettera vill säga.. men det kan man ju glömma bort.


Snart är det sommarlov! Längtar så OTROLIGT mycket.

Av Victoria - 16 maj 2011 14:22

Ja då ligger man här i sängen, skitont i rompen o ländryggen, typ. Får inte sova, vill sova. Fattar inte hur man lyckas klanta sig så, känns som att jag inte kan rida alls. Det gick vel okej med banhoppningen i morse, tills sista hindret, då orkade jag liksom inte kämpa igenom halvhalterna så Cortina som va så pigg såg en chans att ta värsta långa språnget över och jag tappa balansen helt, satt kvar en stund tills hon fick upp farten ännu mer och då släppte jag taget. Inte så smart kanske, eller så var det tur att jag föll av då och inte i svängen satt hon trampa på mig. Nu sägs det att hon sparka mig, men jag kände inget sånt... Tur att man hade en sån bra hjälm dåe, och väst =) Men asså va pinsamt egentligen... men det kanske va på tiden att ja ramla av. Nu får jag skärpa till mig lite. Ojojoj men va synd att ja missa franska nationella dåe...

   Eller? Jo faktiskt, jag vill ju inte va med eg. såklart för jag vet att det skulle gå skit i så fall. Men samtidigt så vill jag visa vad jag kan så han kan betygsätta mig för det känns som att han inte har tillräckligt för att kunna göra det, ordentligt. Aja...

Av Victoria - 16 maj 2011 13:58

I fredags, hade jag tråkit, tills Janna ringde =D och det blev en galen kväll / natt. Haha, jag vara glad! =) Vi hamna på grönan och konsert med johnossi  

   Sen hamna vi på kulturhuset och såg äkta danstävlingen. Snacka coolt dom dansa asså! Så varé en kille som vann alla tre priser, haha xD Favorisering, -ja. =P   

   Men vadå att centralstationen i Stockholm stänger? Vi blev tvugna att spendera småtimmarna på McDonalds dårå, som hade öppet. Massor med folk, som var vakna, konstigt? Inte konstigt att det går bra för McDonalds som har nattöppet iaf.    

   Där va man välkommen minsann. =) Hah asså jag diggar smilisarna här, men det visste vi ju förut. Anyway, tack Janna för den underbara, spontana, sjuka, random dagen!


 
 
 
 
 
 

Av Victoria - 13 maj 2011 15:57

Det var den dagen efter Valborg jag satte på spotify när jag kom hem vid 12 tiden ungefär, och började lyssna på min musik. Det var den första maj, jag var trött, inte så konstigt med tanke på att jag nästan inte sovit något på båten den natten. Jag hade plugg å göra, men sängen stod där så frestande och jag tänkte att jag bara skulle vila lite, en stund bara, sen kunde jag gå upp och plugga när jag va utvilad.

   Jag satte på de lugna låtarna och somnade till det. Jag hann inte höra många låtar, ungefär tre fyra stycken bara. Men den fortsatte gå när jag sov, tills det tog slut. Men jag var ju fortfarande inloggad. I ... sådär tio timmar. För när jag vaknade sen var klockan tio på kvällen och allt kändes helt värdelöst, vad hade jag gjort? Sovit bort hela dan! Vad skulle jag göra? Jag gjorde naturligtvis det enda rätta... Nejmen det va bar å byta om till pyjamas o gå o lägga sig för kvällen, skulle ändå upp så tidigt nästa dag så...

   Dagen efter, när Nicole satt vid min kära MacBook sa hon: "Ditt spotify har gått ut för denna månad" Noooooo! Asså klantigt! Detta hade man ju hört om att det skulle införas, gripande skitsak, men så första månaden, första dagen, sumpar jag en hel månad med spotify. FAIL

   Så jag lever utan spotify för tillfället. Det känns som på den gamla tiden. Inte helt katasrof alltså. Jag klarar mig faktiskt, med youtube och iTunes... Satté på den vägen är det.

BYEBYE    

// VIXY  

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards