Vicky

Alla inlägg under mars 2014

Av Victoria - 22 mars 2014 16:45

Det är den... wait for it...

22 mars 2014, och vi har varit ihop i tre månader! =D

Tre, två? Blev ETT. =)


Fick jättefina blommor =D   

  

Mitt livs kärlek, min man i livet. Han som gör mig lycklig, som jag vill dela livet med. Jag älskar dig Joakim Saxe. Du är så perfekt. Så skön. Så fylld av glädje. Så strålande på alla sätt o vis. 



      

Så helgen spenderades med han. Snyggingen, där. Vi hängde hela fredan, Gjorde pajer o tog med till en Erik från norrland som hade knytmiddag med Martin och två andra pers. Det var trevligt. Sen drog vi ut o spela biljard, Lisa, Janna, Benita o Anto hängde på då. =D Vi hade kul. 


Martin drar till Aussie på måndag. Sorligt, men roligt. Vi va ganska duktiga på biljard han o jag, tyckte vi iaf. Haha, det va jämnt, och spännande med bara 8:an kvar. Tills jag sköt i den i fel hål... 


     

Lördag och mys med älskling

 

Han fixa drinken lite extra allt thailändsk dekoration:

 

Var en underbar dag. Det bästa med han är hur vi kan prata om allt utan att det blir konstigt. Så naturligt. Han o jag. Vi bara är, precis det vi är. 

   


Tack för att du är så awesome babe!

mwah xx 

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards