Vicky

Alla inlägg under augusti 2013

Av Victoria - 6 augusti 2013 07:27

I förrgår när ja va ute i sprang i duggregnet efter åskovädret, fick ja skavsår, halvvägs tillbaka från fiskebäckkil. Så jag stannar på asfalten, tar av mig skorna o fortsätter springa i strumplästen med skorna i varsin hand. Möter en kvinna och man lite längre fram, mannen säger när vi går förbi varandra; "Det e ju också ett sätt..." haha 


systrarna:

 

paradissommarstället


      

Av Victoria - 3 augusti 2013 20:16

 

bästa stället på jorden typ, exakt.

 

systrar på berg med sina ifåns



     

fiska krabbor me Albin

 

måla massa =)


 

nattbaka bullar mmmm!


   

lunch på balkongen. Goda maträtter, lyx me duktiga kockar Josse o Albin. Casper tittar ut under bordet.


 

söt


   

Mot Säingarna! Sis<3


 

"fick vi med oss kaffet nu?"


     

kusinerna kom över en sväng =D


     

bästa sötaste barnen i hela världen. eller ja, sverige, haha skojja! Bäst i universum mina små buskusiner =) <3




Av Victoria - 1 augusti 2013 22:32

Klockan är sova. 


Igår natt hade vi bullbak =) Eller ja, natt o natt. Det slutade ju vid halv tolv för alla var så trötta. Bara jag, Albin o Josse som baka eg. Men de va nice, o gott blev det! Så skulle jag ju ringa Australian Tax Office kl 12 för då ären 8am i NSW. Åsså kommentaren ja får när ja säger; "I'm calling from Sweden..." är; "Oh, lucky you!" haha


Kan inte vänta tills ja  åker tillbaka dit asså blir ju helt till mig gaaah Ett år, ett halvår kanske..jaaa vi får se. Men snart =) typ


Ska man ha något tema på bloggen kanske eller? Typ sära nyttiga matrecept o träningstips ? Eller nåt annat kul? Målning? Musik? Neh palla jag är ju jag, varierad människa-otroligt! så de skulle typ inte gå. Kör på allt mellan himmel o jord.


Natt då

Av Victoria - 1 augusti 2013 17:52

YO Tjenare due! De va aslänge sen jue.


Har vel inte haft så mycket lust o tid o ork att blogga direkt, jamenar vem bryr sig om o kolla på denna lilla skitblogg? haha Men nu tänkte jag börja igen iaf för jag fick ryck. Det är ju lixom kul. O skriva, älskar att skriva<3 och berätta vad man vart med om, o sen läsa o se att man faktiskt hade ett liv när man va ung haha =P


Nemenn ska vi ta vid där vi sluta kanske? Pfff som att jag kommer ihåg. Nu är jag i Grundsund iaf. Vi kan börja där. Jag är här med familj o rensar tankarna. Har det asnice. Chillar lite mycket. Badar massor, solar, precis som det ska va. Fiska krabbor. Åka båt. Osv osv osv etc etc etc. Ni fattar grejen. 


Vi har internet i GRUNDSUND! Wow. Nemen pappa tog med nån 4g grejj. fast asså, riktigt så ska det ju inte va. Men vi tog ba med min kära dator o Malin o Nicole brukar den mest så jag måste gå. (Nix vill ha datan) Men nästa gång kanske jag blir mer djup . 


Amen?


Catch yaaaaa =D

mwah!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards