Vicky

Alla inlägg under januari 2014

Av Victoria - 22 januari 2014 21:20

Tja!


Saxe och jag har nu vart ihop en månad. Så ja, varning för kääääärlek detta blogginlägg! Såklart ;)


Älskar killen. Och måste berätta att han äer så bra, så underbar person.


Vi blev ihop till slut ändå... som många förstod från början. Fanns det nåt i ögonglimten redan då kanske? Som alla andra såg, men inte jag. Ville inte se. Det där som bara strålar nu. Varje dag, vill jag drunkna i hans ögon. Dom är så fina ! För att inte tala om leendet...


   

Så såg han ut, 22 Dec 2013. Jag o Janna köpt hängslen o fluga till han i julklapp. STIIILIIIGT   


Jag tänker tillbaka exakt en månad. 22 december, kvällen vi blev ihop och jag tog bussen hem från Djäknegatan. Jag var så glad ända inifrån. Jag kände ett sånt lugn. Inga konstiga tankar. Bara lycka. Kärlek? Frid. Förväntan. Nån konstig tomhet också. Men jag säger sanningen, alltid och ni ska veta det att vi kan prata om allt. Verkligen allt. Så ska det vara, ingenting döljt. Ärlighet är det bästa som finns. 


   

Folk säger att jag ska va försiktig, ifrågasätter han som person, hans uppväxt och erfarenheter. Ifrågasätter allt, om framtid och massa "om" och "men" "tänk om". Och jag blir ba så lack... Vet att ni vill mig väl. Men det skär lite i hjärtat när ni tror att jag inte vet vad jag gör/ inte gör det jag vill. Jag gör bara det jag vill. Och såhär lever jag. Jag älskar mitt liv.


Konstigt att va ihop med sin tränare? Jaoo men hallå, vem bryr sig om vad andra tycker o tänker? Låt mig va...


Älskar att vi är så knasiga, Saxe och jag, typ lika galna. Nästan, eller nej, han e typ galnare. Tror jag behöver en sån. Det känns bra iaf. Annars skulle vi ju inte vart ihop. Daá. 

 

Det känns inte bara bra. Det är bra, logiskt, i hjärnan, tankarna, fungerar det. Vi lixom klickar, eller vad man säger.


Haha tror jag aldrig använt det uttrycket förut =S kändes konstigt å skriva. Anywho


Detta inlägget är alltså tillägnat dig, (igen, men numera) min käre pojkvän

Jag älskar dig. 

     

Annars är livet lite kaos och jag jobbar på skitjobb och kollar efter nya och går kvällskurs universitet och bibelskola och tandläkare osv osv. Hinner inte m så mkt hobbys... ska jag ändra på. Det ska va gött å leva! Annars kan de kvitta






Av Victoria - 5 januari 2014 16:25





Nyår spenderades ute i Nåntuna hos Janna med Lisa och Saxe som haka på oxå efter jobbet på kvällen. Vi stod på en balkong o tittade ut över stan o ån. Fyverkerier och ljuslyktor. Mys med bästa vännerna. 


 

Dom äer så fiiiina! =)

     

Mina knasbollar... 

  


godnatt


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards