Vicky

Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria - 21 juli 2012 22:20

Hälsa på min Jos som e här i Hässlö o flyger. Vi har fått en kompis, Lord Pondus af Stuttgard;

         

Janna har en bra kamera och vi är snyggast i hela världen och dansar LindyHop typ bäst ! =)


               



Imorgon börjar EURPOAKONFERENSEEEN Coffeeeeshop =D


Av Victoria - 21 juli 2012 17:37

Lisa o ja va ute på en tur med Sky förut, några dagar sen. Hade egentligen inte tänkt rida denna dag, men kunde ju inte låta bli när vi gick dit efter en träff med Anna på CityGross var vi åt glass. =) M.m

Lisa är en bra fotograf och Sky Jumper är världens bästa<3

     

vitt o skimmel, vet, skitful matchning Men e man ful så e man o låt männen vara det då.


       

hej jag kan inte smajla normalt


 


Här ser jag ut som en liten unge; haha




     

o Lisa dampar


     

Otto pojken:

 

BILDINLÄGG JAOOO!!!! NU KÖÖR VI hihi

Av Victoria - 21 juli 2012 12:32

En vecka spenderad på Gotland med min kära Anna och hennes päron och lite släkt. Otroligt nice vecka var det! Fick se alla möjliga delar av Gotland, bada, sola, vandra runt o leka. Haha såklart =D              

Raukar, Den ser ut som en hund;


 

Hönan o gubben:


 

Hönapöna


 

Sid?!


Äventyrs-minigolf, Anna o piraren; 

 

Skitgott mat MMMMM:


 

Visby ringmur


     

Visby-rosornas stad, såå fint o mysigt!


   

Hos Annas kusiner o spelar kort =D Visst o krig


    

Bada lite också såklart, kul!

Tack för en underbar vecka! <3 


Av Victoria - 4 juli 2012 22:52

Tja! Jorå! Det går bra nu =) Grundsund<3 

Igår körde man ett joggingpass till stockevik på morgonen, genom skogen o sen ut vid havet där ja satt på klippan o bara njöt ett tag, andades in saltvattensluften och såg ut över havet. Skulle eg. till lysekil men de va ju alldeles för fint väder för de så tog ett dopp vid udden efter springturen... Mammas barndomsvän kom förbi med nya båten o stanna o snacka nån evighet först, men sen kom jag i. När det bara va tre brännisar i närheten, och ca tvåhundra blåmaneter =P 


Sjösatte båtarna, tog nån tupplur o sen blev jag utdragen till havs i optimisten för o segla lite dårå men vinden va inte alls bra. Vilken vind lixom? Ah men så de va la skönt ändå ^^

     



Sen varé en liten joggingtur till a-sjön med morsan som gällde, islandsberg. Powerwalk tillbaka o sen tio minuters rodd på det. 


I morse tog man det lugnt, baka scones. Sola på balkongen, somna nästan. Så kom Gigi (mostern) =) Ut i bergen en stund mitt på dan, baxa mammas iPhone o hade lite kul ;P

 

himmel, hav och hår:


     

"really?":


 

"noo" =O:


   

GOTT NYTT HÅR


 

haha, jo ja försökte... men den blev upponer ändå av nån anledning xP


 

hhaha båt,

    


Araya.


Nejmen asså har man ingen o flumma med får man vel flumma själv. Det går ganska, det går.


Fika vart det ju sen också för dom bjöd hit grannarna/Barndomsvännen. Så de vart trevligt. Tur att jag finns här så dom kan bjuda på äppelpaj o hemmagjord glass (som är gjort på Annas hemliga recept från Nya Zeeland) De vart gott, så tack för de Anna! =D


Fisketur på kvällen sen då, man har ju nybörjartur så fyra makrilar blev det. Eg. fem, men slängde i den första för han va så liten... Men så det blir gött te frukost. =) Sen skulle man ju rensa dom där också... Bra att Gigi e här som kan lite sånt, elr hon ringde sin man, så fick ja en föreläsning hur man rensar o filéar över telefon. Haha megabrah jue. Nu kan ja det, typ, eller nåt. (y) 


Tumme iaf. =D Nej, nu äré sova som gäller, imorrn kommer Carro hit från Varberg. Ska bli ruligt. Bybye äppelpay!




Av Victoria - 1 juli 2012 22:40

finally, I´m here


Haha redigera en liten filmgrej på min mobil Pärlan: ;P


  Missa de två första spanska målen, såg de andra två. TORRES!





Av Victoria - 1 juli 2012 10:35

Igår förstördes mitt liv. Min syrra dissar mig. 


Gick till min vän. Hon tömkörde världens gulligaste shettis -lilla Lotta

 


 
 
 

Senare kom hon hem till mig o vi baka äppelpaj (till Nic eftersom ja tagit den sista biten av den förra =P) Vi kolla på Awake. Himla seg film då...


Åker om nån timme till paradiset.


Kmr sakna dig

           


What doesn't kill you make you stronger


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards