Vicky

Alla inlägg under april 2012

Av Victoria - 26 april 2012 19:07

Idag hade jag franska. Sen åt jag mat med mina kära PA-vänner. Zoozaan e hemma från Spanien nuue, det gillar vi! =) Cyklade hem, bytte om, gick en runda m vovsi, cykla till Jälla och specialidrott. Fick rida ut på Armangac, den knashästen. Antingen så går han jättefint, eller så går han kaoz. Men jag gillar han ändå, han har sin egna stil. Lite puckad i huvet, men asgullig! Han verka pigg o glad iaf också, det är alltid bra. =) Blev glad själv, lixom. Red några varv på travbanan och skogspromenad. Nice varé!


Cykla hem i regn o motvind, nej inte hem, direkt till Sky min <3 mockade o red en sväng. Han är ser-i-öst världens mest underbara häst, hrm, ponny. JAG ÄLSKAR HONOM. Vi red ut en sväng på gräs och asfalt o han fick galoppera och var glad så jag blev ännu gladare. Han e inte svår att kontrollera alls, fast det svåra är att hålla sig från att raeca, så de blev lite galoppgalopp som vanligt. =D Galopp i regn yao 


Okej, fett intressant. Kolla det här då;

Av Victoria - 26 april 2012 18:40

Tjoo!


Igår var en fin, solig, ganska så underbart soft dag, jag tycker. Började med en springrunda i soluppgången (Okej, lite senare, börja ju inte förrens tio typ) Dé va nice iaf, duschade, pluggade lite har jag för mig. Vi säger det iaf, så känns det bra. Kollade på tv. Cyklade förbi LO för å ge Nic nåt viktigt papper som hon glömt. Cykla upp för backen, träffa lite folk vid skåpen. Slackern som skrivit svenska nationellt prov i en timme som egentligen skulle vart 5 timmar (!) struntade i engelskan o åkte hem. Jag o båten däremot, (haha vilka smeknamn mina vänner får) hrm, iallafall, vi gick till lilla arenan och fick höra Jimmy predika för oss på engelska om "The Spaghettimonster". Snacka flum. Aémaén! Haha de va kul, synd att ja inte filmade, hade ju kameran i skåpet... :/ Kaka


Sen hade manju inga fler lektioner så nu ska vi se, vad ska dom få för smeknamn... ? Min lilla korv och bitmonstret (fett dåliga, men skitsamma) gick till Apollo o fråga lite skit. På lördag åker vii!! =D Ska bli såå nice! Lisa o ja gick o köpte en glass sen, haha killen i glasskiosken tyckte jag hade bra smak. Jag vet. Dulche de leche, daim o nötkross lixxom. 


You can't buy happines

But you can buy ice cream

and that's almost the same thing


Nån qote Nicole sa till mig när ja skjutsa hem henne från Jasse o gamla uppsala nyligen. Hur som helst, efter glassen följde jag Lisa eehm min lilla korv, till busshållplatsen och där va ju bollen med nyinsatt tandställning JAO. Vi gick inte till kjell&company som hon eg. ville. Vi gick hem tillsammans o snacka om allt och möjligt. Det där var en blandning av allt möjligt och allt o inget, märkte ni? =P Det var meningen, iallafall. Stannade på donken o köpte pommes o mcChicken.  Dé ska va gött å leva!


Pluggade död mig själv till sent på kvällen.

Av Victoria - 23 april 2012 21:55

Sitter i soffan med Nico bredvid mig som blir lite attackerad av farsan här. Kaooz. Nics vader och fot är lite apa som vanligt, elr nåt. Men hon satt inte still när pappa skulle kolla dom så han rangea lite och så fick hon en bitch-slap också (!) Hah Ojojoj 


Hej, normal familj.


Imorgon ska jag jobba. Yeey, sen drar jag till Egypten snart!! =D (Lördag)



Annars då? Jåå annars har jag vart i skolan o flummat PA med kompisarna och labbat lite. Fick väteperoxid på mej. Bravo, typ alla fick det x) Men ahja. 


Jobbat på AP. Så har jag fått kläder av Janna, den underbara, snälla, fina människan har typ gett mig lite fina kläder =D Åh fett nice! Tack så myckeee <3 


Hihi Nu är mitt liv bra. byebye

Av Victoria - 22 april 2012 20:09

Hej o välkommen till mitt liv =)


Igårkväll tog ja bilen m. Nicole till Årstahallen för hon ville ha vindruvor. Vi köpte chips o dip + choklad istället. Bravo =P Kollade på film, klockan blev typ 12 men jaja^^Idag efter jobbet där inte många kom alls (tre i första gruppen en i andra) Privatlektion för Olle o Pontiac, spelade Xbox m. Nic. Åt lunch. Drog till stallet. Ny häst! Liten grå shettisponny =) Söet!


Red ut i regnet m. Sky som är världens bästa häst. Haha vi hade roligt tillsammans. =) Lilla mesen hoppar undan för vattenpölar o grejer, men de gick bra. Han fick springa av sig lite på åkern där utanför 4H. Fet kul o rejsa =D Va så länge sen... 


Red hem o släppte in han i hagen med dom andra och den nya som han vart nyfiken på (såklart) Haha, så liten! Men det gick bra, sen stod dom typ å åt tillsammans. (Y) 


Nu har jag äntligen duschat. Bakat en kaka för en Kaká fyller år idag! 30 år. Haha gamling =)


   

Fortfarande, forever bästa fotbollsspelaren EVER. Han e kung jue;) 


Bajbaj

Av Victoria - 21 april 2012 19:40

Ja nu har Janna träffat pållen oxå, dessutom fått rida på han! Haha hon va jätteduktig =D Sen spela vi lite mariokart Nintendo64 ;D Hehe fett kul. Och sen skjutsa ja henne till stationen. Hon försvann med min farfars brors skjorta på sig... 




 

  Rymde från fysikboken o hoppa in i en röd toyota som Lisa körde till Gränby. Hon köpte grejer. Inte kul o shoppa när man inte e på humör för't.. Men lite kul varé jue. Sen när ja kom hem skulle ja fortsätta plugga, men hade ingen miniräknare så det gick inte så bra. =/ Skönt att klockan inte e så mkt. Ska nog göra lite choklabollar o va lite onyttig o sätta mig o redigera film elr nåt... 


Hé blir bra det...


Längtar till sommarn. Tar studenten snaart!!! Gaah, men först ska vi till Egypten, =D Oj, måste packaah! Panik. Men det ska bli skönt o komma iväg o chilla lite, mycket. Med bäst folk. =) 


Här är lite film från mitt liv i skolan -PA plugg o flumm o kaoz provskrivning haha


 

Bajs

Av Victoria - 21 april 2012 09:53

Jorå, det har varit fredag, en nice fredag faktiskt. Gjort ett musik-& filmhistoriaprov som va ganska nice o göra. Fick typ lyssna på musikstycken o fylla i ett kryss två -rutor, va de va för gengre etc. De va lite kul^^ 


Sen drog ja hem o däcka i soffan, älskar den soffan, så skön (!) innan ja åkte till stan m. Liz för å träffa Janna. Vi skulle ta en fika, men hamna på Max haha. Också en variant av fika^^Pommes frites o glass Mmmm! 


Ni anar inte hur INTE jag är på blogghumör just nu... därför, jag sluta. 


"some people care to much,
I think it´s called love."
-  winnie the pooh''
Byebye!
Av Victoria - 19 april 2012 21:40

Nicole står o kör Kinect. Flyger PeterPan. Jag kom precis hem från jobbet. Innan dess bakade jag en paj. Länge sen jue! Vi hade massa rester som ja tyckte man kunde ta vara på, skinkan gick ut idag lixom. Den blev gott, såklart, de e ju PAJ. ;P 


Innan dess cykla jag i motvind från Jälla där ja red en unghäst Twice so Bright, 4 år. Det va jättekul o rida unghäst! =D


Lite motvind dit också, men då hade jag iaf Lisa... Hur som helst. En lektion i skolan idag, -franska. Chilla lite. Borde inte chilla så mkt som jag gör. Men du vet det där ordet borde. Jag gillar inte det.


Godnatt 

Av Victoria - 18 april 2012 23:42

Har flummat sönder i skolan o vart duktig o skrivit klart en franskatext plus en labbrapport -det ni! =)

Har varit på apollo m. Anna o lämnat tillbaka böcker på billban.

Imorgon är det en torsdag, äntligen ska man få cykla till Jälla igen, det va ett tag sen (!) =)

Vi har xBox 360 och kinect !! =D Hihi Fruit ninja är ju så mkt roligare på tv än på mobil ;P '

mitt liv just nu typ:


 


 
 
 



   haha bara för att vi e beest =P


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards