Vicky

Alla inlägg under december 2009

Av Victoria - 31 december 2009 11:58

Okej det var ett tag sen ja bloggade... men så går det ibland eller nåt. Men det är bara att köra på lixom... som Lisa skulle sagt:P Hoppas att dagen blir bra, och natten:) Niotio på lo nu, kul! :D Hejdå.

Av Victoria - 26 december 2009 16:50

Simpsons-maraton! Hehe kalla mig nörd, jag är en nörd. Men de känns ok. Nej det känns inte alls bra faktiskt. Vet inte vad jag gör. Borde ha lite kul... okej, bra. Vi ses!

Av Victoria - 22 december 2009 18:59

Idag började dagen med att vara förvirrad om vad man skulle ha på sig på skolavslutningen, vilken tid vi började och slutade. Det mesat ordnade sig ganska bra ändå, Liz o jag tog en 10min  tidigare buss som för övrigt körde väldigt hackigt och trögt uppför carolinabacken. Men nog om det, det var (är) skitkallt ute jue! Ojoj... och snö! :D Vi hade massa grejer med för vi skulle rida efteråt. Jag var bäst för jag hade bara en tjock väska, Lisa hade en supertjock o en påse ;). Okej, skolavslutningen va trevlig. Alla som vill börja på kunskapsgymnasiet gör det! Kom kom alla nya ettor! Ni är så välkomna! <3 snälla... :)

   Hrm... Vi va med grundskolan alltså och det va lite kul, lärarna rockade loss typ och Jimmy bl.a spela gitarr o sjöng. Så bra! Lisa hade lite problem då, med mobilen, slösa pengar eller inte slösa pengar? Det är frågan, :P. De avslutade med att sjunga "Santa Claus is coming to town" som jag hade i huvet resten av dan.

   När det va slut hittade inte vi någon toa att byta om på så vi åkte ner till centralen för att byta om där, menåkte till UPK med andra människor istället och bytte om i lådrummet... normalt ja. Sen var det ju fortfarande skitkallt. Men när vi red var det inte då farligt kallt, efter ett tag...

   Vi red iväg, jag på Ellen ut i en hage typ. Det var så vackert! Vitt, lite sol och snö och träd osv. De va kul o rida, ja fick hänga efter Mats hela tiden typ... Vi delades in i grupper o så.. men aja. Ellens galopp va verkligen obekväm! Men annars va de okej... :)

   Åkte hem med buss klockan 3. Hade inte ätit nån lunch. Har fortfarande inte ätit lunch, men åt när ja kom hem (inte lunch, middag) :P Nu är jag snart klar med uppdraget. Suck. God jul på er allihopa! // Jag

Av Victoria - 21 december 2009 20:46

Tja! Idag hoppade vi studs på träningen, de va riktigt roligt! Sen fick vi pepparkakor och julmust i sadelkammaren, -min frukost, :o Och imorgon ska vi rida ut och pulsa i snön kl 12 :D Då ska jag rida Ellen/Eliza som är jättefin!

SNÖ! <3 :D

     

Imorgon är det skolavslutning! Äntligen. Dagen var okej. Lite väl flummig, men så blirdet när man inte sover ordentligt, men det är ju kul:) Nu ska vi se här... Nicole hitta tefighten! haha ska kolla... Men kram på er<3

Ännu mer snö! <3

Av Victoria - 20 december 2009 17:11

Hej. Igår var det julfest på Grand och massa tv-spelande. Idag var det shoppning av julklappar (julklapp) :/ Kasper fyller 15år idag förresten, grattis! Ja, och massa tv-spelande också... Det är alltid kul, typ.

   Jag fattar inte att man kan misslyckas med så mycket på en gång, det är så himla jobbigt! suck. Usch. Aja. Vill inte...

   Jag längtar tills imorgon då jag ska hoppa studs :D. Jag älskar snön! <3 :D vinter! Jul Araya.

   Nej men ja måste plugga massa också. palla. Nej. Prov imorgon. alltid prov. Men relient k <3. Ska ja lägga upp nån bild elr? Vi får se... hejdå nu

Av Victoria - 16 december 2009 20:56

Tja! Visste ni att musik gör livet så mycket roligare, enklare och skönare? Bra... Denna är bra också:

Jag försöker smita från plugget, vill inte, kommer dö imorgon, redovisning, på engelska! Suck... Inte okej.


Someone please save us! Us college kids... Ska bli skönt me semester sen.

---> Thailand i 3 veckor :D Jag-glad Där ska jag bada med delfiner och träffa på mina supersöta kusiner X) Dåvidd o Anniie :D<3  dodis dodis dodis! Elletoaa! haha men nu får ni ha de så bra, <3 kram. Hej då, godnatt och sweet dreams ;)

Av Victoria - 14 december 2009 22:52

Det tar ju aldrig slut! Och hela helgen bestod av plugg och sova. Och tv... ööhh. Milan-Palermo slutade INTE bra, men Pato skulle spelat från början tkr ja, då hade de kanske hänt nåt bra... Men okej, fokusera på det BRA... idag red jag :D Bengan, vi hoppade det var riktigt roligt, lärorikt och intressant osv osv. Prov idag, jag dog. Prov imorgon, jag kmr dö. redovisning på engelska!? hur klarar man detta? Nej positiva saker var det! Jaá... jag... det finns massor men haha Pochahontas: Jag kommer inte på någonting just nu men... XD haha Typ internt. Men kaka godnatt!

(jag trodde solen gick ner när ja gick ut me hunden men sen när ja kommit hem, varit hemma en stund så va den uppe igen, helst sjukt. :S) Här går den ner i af: 1:a gången :)

And with this Christmas wish is missed
The point I could convey
If only I could find the words to say to let You know how much You've touched my life
Because here is where You're finding me, in the exact same place as New Year's eve
And from a lack of my persistency
We're less than half as close as I want to be


And the first time
That You opened Your eyes did You realize that You would be my Savior
And the first breath that left Your lips
Did You know that it would change this world forever


And so this Christmas I'll compare the things I felt in prior years
To what this midnight made so clear
That You have come to meet me here


To look back and think that
This baby would one day save me
In the hope that what You did
That you were born so I might live
To look back and think that
This baby would one day save me


And I, I celebrate the day
That You were born to die
So I could one day pray for You to save my life

//Relient k, I celebrate the day



Och förresten, här klär man granen Jakob: XD

    

Av Victoria - 2 december 2009 22:45

Lyssnar på E-type, har precis bakat muffins och planerat skolarbete en vecka framåt, känns bra. Är inte ett dugg trött... brukar sova vid detta tillfälle i vanliga fall, men igår kunde ja inte sova. Är trött på dagarna men pigg på kvällen. Dåligt? Neee... Min syster fyller år imorgon, hon blir gammal snart asså... gripande 21år tror ja hon fyller! :0 Menmen... vet inte va ja ska skriva, skriver alltid massa oväsentligt tjafs... men imorgon är det matteprov! Palla lixom... det får gå som de går.

  Idag fick jag rida Tiffy, då blev ja glad för vi fick önska nämligen och ja ville ha henne:D Efter ridning blir man alltid glad... så imorgon kanske jag är snäll o bjuder på muffins e skolan, vem vet? ^^ Om inte Nicole redan ätit upp de nu vill säga... hejdå!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards