Vicky

Alla inlägg under oktober 2010

Av Victoria - 30 oktober 2010 23:12

Idag har jag varit ute och utforskat Vattholma, coolt! =) Jag vill också bo ute på landet, och ha en häst, eller fler. Jag vill ganska mkt jag. Men ofta är det svårt att veta vad, exakt, jag vill.

   I natt får jag sova en timme extra! =D får inte glömma att ställa om klockan ;) Härligt. Tiden går så fort asså, känns som jag var typ tolv nyss =o.O Jag är typ överlycklig, för på måndag efter körlektionen ska jag åka till min Janna <3 =D

   Har kollat på Hp4 idag. Har längtat till sommaren, och Grundsund, men julen då!? Jo den oxå såklart. =) Jag är verkligen inte på blogghumör, så godnatt!

 

Av Victoria - 2 oktober 2010 21:29

Thailand minnen =)       Och så dom två bara för att =) (såklart) ;P  

Av Victoria - 2 oktober 2010 21:20

Hej!

Det var ett tag sen, lääänge sen nu. =o Men så är det ju, antar jag, även bloggar dör, då och då... Och förresten, vad är en blogg med massa tomma ord som skrivs varje dag om inget som hänt... Ja, avgör själv.

   Själv är jag lite förrvirrad för tillfället, men man ska då inte gå djupare i tankarna. Nej. Hans W. predikade igår, =) Det va riktigt bra! Matte-dag har detta varit. Relient k <3 :

   How many times
Can I push it aside
Is it time I befriended all the ghosts of all the things that haunt me most
So they leave me alone
Move on with my life
Be certain the steps of left and right don't fight the direction of upright


I'd rather forget and not slow down
Than gather regret for the things I can't change now
If I become what I can't accept
Resurrect the saint from within the wretch
Pour over me and wash my hands of it

It's time to decide
Which is out of my mind
Cause it'll be me unless I put some thoughts to rest and leave some faults behind
I'll watch the glint in my eye
Shine off the spring in my step
And could be blinding depending on the amount of You that I reflect

Cause I could spend my life just trying to sift through
What I could've done better but what good do what ifs do


/Forget and not slow down


Vad händer med världen !? Saknar . . .

  -Såhär känner jag mig just nu, Försökte nå det jag vill, verkade så nära, men fick det inte, inte nu.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards