Vicky

Alla inlägg under maj 2010

Av Victoria - 31 maj 2010 18:56

hej.

Kära, döda blogg. De var inte meningen att det skulle bli såhär... eller kanske var det det. Ödet? Det går upp och ner, man är aktiv en period, sen glömmer man skriva efter ett tag och nu har jag inte skrivit på SKITLÄNGE igen... Jag ber om ursäkt. Men så kan det gå, om inte locket e på :P


Helgen förra veckan var huur bra som helst, Stockholm och rixfm-festival med fiinaste mäniskorna - Felicia, Janna o Jimmy. Fick slängkyss av Erik grönvall och se Hassle i verkligheten. Fett cool han är! Sen fick jag sova på en lyxbåt, i en trång crewcabin dock, men det gick bra. Jesus-manifestationen i Stockholm barfota var rolig också. Sol<3 Janna<3 Jesus!<3


Denna helgen spenderades i Dalarna hos päronets päron (farmor och farfar). De va typ släktträff, bara på pappas sida dock, det var kul att träffa kusinerna äntligen, på länge och det sker inte ofta. Så... de var trevligt! 


Har en ny favvo- relient k -låt för tillfället ;) : "May the horse be with you"

Hah, skön! <3 hejdå nu. Gå hem till mig.


PS. Drömde en läskig dröm förresten :S Om två fulla snubbar, så försökte ja spela upp låten "Lägg av med det där" för dom... haha

Av Victoria - 7 maj 2010 19:39

Tja!

Igår va ja på Jälla. Clinic med Jens Fredricson, asbra! Det var väldigt roligt, han var jättebra. :D Min nya idol, helt klart ;) Han gjorde massa coola saker, på häst som han inte ens suttit på dessutom, okå, lixom.. Men a, okej.. ska kolla om de funkar å ladda upp filmklipp:

 

öh, ne de funka inte.. de blev bilder :( Kaka


Idag red jag Russin! :D Det va kul, försökte rida som Jens, och det gick asbra faktiskt! Fett.. hehe Magert.

Nejmen nu ska ja iväg o ha kul med kompisar :) Hade! // Vixy 

Av Victoria - 3 maj 2010 18:30

Tjaa! Det va länge sen hörrudu! Ja asså nu har ja varit i Thailand och allt... det är så jobbigt när man inte har skrivit på ett tag och så måste man försöka minnas och skriva vad som hänt... Det pallar man inte. Det hände MASSA roliga saker i THailand. Älskar Thailand, dit ska jag tillbaka nån gång. Sådeså. I fredags var det valborg:) Det var trevligt. Ni kan ju läsa Sarahs blogg livetflyttarin om ni måste veta vad som hände. Hängde med henne nämligen och vi gjorde samma sakX)

   Men vad vill jag då? Varför skriver jag här om det inte var någonting jag ville? Jao, de undrar jag också, men tänkte att det var dags att skriva efter hela denna månad utan bloggande. Jag har varit lite nere ända sen jag kom från Thailand. Det är konstigt. Orkar lixom inte. Men livet går vidare, och snart är det sommarlov! Fatta! :D Fy vad jag längtar. Idag red jag Ellen, det gick sådär. Men det var jättekul! Som vanligt. Hah.. asså varför skriver jag så mycket? Ingen kommer ju ändå orka läsa så... Nej okej. Ska fatta mig kort. Lisa+jag idag Deklaration, flumm, shoppa, stan, ingen skola!!! Och juste vår skola äger, hrm, gymnasium. KG! (Kunskapsgymnasiet) Börja där! Alla nior där ute i Sverige, Uppsala. Snälla börja på KG! Så vi får slippa alla grundskoleelever i VÅRAT hus.... hejdå

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards