Vicky

Alla inlägg under juni 2011

mix

Av Victoria - 21 juni 2011 20:43

På vägen till Plåttorp gjorde vi detta vackra konstverk med mera:

 

Han Solo =)



  Smultronplockning


Godaste efterrätten ever:

  Nyfödda lammen:

  Sååå söta! =)  


Av Victoria - 15 juni 2011 22:51

Av Victoria - 15 juni 2011 22:01

Det är värre när man är ensam bland massa folk än om man är helt ensam.

Av Victoria - 15 juni 2011 16:20



  Åker upp till Moraa

 

Äntligen fixat! =)

GLAD

LYCKA

LIXOM

FATTARU!? =P

 Hihi okej... jag är glad nu. Glädje glädje glädje... Glädje glädje glädje... Vilken glädje glädje glädje att tjäna Gud. osv =)=)


Fin prins i nya tränset: =)

   


Av Victoria - 12 juni 2011 23:20

Igår varé sommarfirande hos lisa med massa trevliga människor och god mat. Skitkul! =D Det är verkligen sommarlov nu! SOMMARLOV. FATTA lixom =P Jag är glad.

   Idag hamna jag hos Janna, vi åkte ut till Pilsbo med Sofia och byggde upp ett tält sen drog vi därifrån. Låter lite random kanske men.. Så varé! Sen baka vi en himmelskt god paj. Allt om djur.

Imorgon drar jag till Öregrund.

På tisdag drar jag till Mora och Bonäs därefter.

På onsdag kör jag upp.

På fredag fyller farmor år, hoppas hon blir glad för denna:

Shit va längesen det va ja måla asså

   Härliga höjdare finns på spotify =D blir ännu gladare av den musiken =D

haha Jag ska nå bergets topp, jag har bestämt miig!

Anywayys, So long freaks!

Av Victoria - 11 juni 2011 00:19

Vi kom, vi såg, vi segrade. =P Apropå ingenting, typ. Nemen igår va en ganska flummig tid i mitt liv, Sarah o ja fick massa minnen när vi va på LO och Jacke va med också. Det va kul det.

   IDAG VARÈ SKOLAVSLUTNING.

Vi fick lyssna på de musikaliska lärarna som spela lite gubbrock -boogie typ och så fick vi lyssna på lite tal och fika också. Kasper snodde mina brillor, inomhus. Pucko. =P

 

Nemen, satté dé va kul. Sen fick vi bli lite oroliga över trean och hur det ska bli eg. med allt. Men aja, det ordar sig nog. NU är det SOMMARLOOV =D

  är vi hade lyssnat klart på allt grejs gick vi till våra basgrupper och där skrev vi ett brev till oss själva igen. Samma visa varje år...

  När vi väl hade slutat, så hängde vi kvar i korridoren en stund, och så kom kemilärarn förbi och vi börja snacka kemi typ. Snacka nördigt, haha. xD Så tog hon fram tavlan också om nån biokemi grej, i kroppen. Mycket intressant ska det bli! =)

 

Naturnördarna står lutade över den, woow lixom.

   

Vi kom till slut ut ur byggnaden, som vi inte kommer tillbaka till på en lååång tid. Tumme på det.

   På kvällen sen då varé middag på tzatziki, GOTT! =) Efteråt sprang vi runt som äkta turisthögen och knäppte kort vid domkyrkan och filmade och grejer. Frågade lite folk om de kunde ta gruppfoto på oss. Det va kul =)

   Café genomfarten är bra. Hoppas jag får uppleva fler stunder med vännerna i

Lite bilder från idag:

                 


sommar! Godnatt nu

//VIXI

Av Victoria - 10 juni 2011 13:52

Hej!

i tisdags tog vi lännakatten och gick från almunge till fjällnora, det va längre ön vi trott från början, varmt, och tungt. Men vi kom fram i alla fall. Efter att ha gått för långt, till badplatsen, vi skulle ju till nån glänta uppe i skogen åt andra hållet och tälta där. Sattée de va ju lite drygt. Vi hann inte bada för vi skulle leka lekar. Jacke och Stefan sprang in i varandra när de körde "strutfotboll", Smack! Sa det, och så låg båda på marken, halvt blodiga. Panik, typ, fast ambulansen tog det lungt, kom inte förrens en trekvart typ. Stackrarna fick vänta på akuten 6 timmar innan de blev sydda.

   Vi andra gjorde lite diverse saker, badade, chillade, åt mat, satt vid elden...

     

Hehe vet, har inga jättebra bilder, men ja filma en del ist. iaf.


BYEBYE

Av Victoria - 10 juni 2011 13:47

                        Detta glömde jag ju blogga om! Eller jag hade inte tid, säkert, men det va riktigt nice anyway! =)

             

Mina älskade vänneeer <3

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards