Vicky

Alla inlägg under juli 2010

Av Victoria - 25 juli 2010 12:13

Igår åkte jag moppe till lyssnarängsbadet:) För att fira Sarah som fyller 17 på månda :D Lisa kom efter ett tag oxå, då fick jag se hennes nya moppe ^^ fin.. ;P Vi hade trevligt och kul :) Åkte hem till Saris sen. Lisa ville hem efter nån timme, (som vanligt). :P Åkte moppe hem i regnet... när ja kom hem då var det ingen hemma och det var släckt överallt, huset var låst. Trodde alla sov.. men nej. Det blev myskläder och film - moulin rouge. Jackes idé, tack för den =) Bra film, lite tjock. haha :P nemen den va ganska bra, musik<3.

   Europakonferensen är i full gång nu da :) Ska jobba ikväll/natt... nu ska jag vel nörda framför ett tv-spel elr nåt^^ Det är vad jag känner för å göra just nu iaf... Hadesåbra allihopa ! ;)

Av Victoria - 20 juli 2010 16:21

Hej hej, alla! Är det ni som är svenska folkte? Tänk så trevligt.... osv. //galenskaparna alla ska bada. Alla SKA bada nu när det är sommar.. Sådetså:P Nejmen vet inte rikktigt vad som händer... Erik Hassle är bäst. Kolla INTE på den här http://www.youtube.com/watch?v=SP2DBIxivkg Jag varnar dig. Snälla...


Vet inte vad som händer som sagt... Har börjat spela sims igen... ska dessa satorer ta upp hela mitt liv? Nej. HEJDÅ

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards