Vicky

Alla inlägg under januari 2010

Av Victoria - 29 januari 2010 13:08

Dagen, fett skön. Lisa halka på bussen imorse… såg kul ut men aja de va inte så kul, bara lite, galet lixom ;). Tema -föreläsningar, en om religion, haha relichon, nejmen, dampade lite då… Sen fika typ, Axel är kaffeberoende. Åt massa skit. Basgrupp sen efter lite utskrivning av engelska och den va ju lite najs också… Satt bara två platser ifrån... snyggaste i ettan? ;). haha nejmen Vi ska få en till tjej i klassen. Kul!

   Sen skiter man i lunchen o följer med Lisa, Carro o Eve upp till gymmet. Dom gymmar jag kör matte och engelska. Har massa plugg nu seriöst! Borde plugga mer.. men det är ju fredag trots allt. Sen efter det går ja ner till skåpet för att hämta jacka o typ dra hem med Lisa, men hon är trög… väntar på Eve tydligen aja. Det var roligt iaf, för Jimmy kom och man blir ju alltid lika glad när han kmr :D Jakob o Kasper också. Så typ ställer sig Jimmy vid vänstra sidan av skåpet o snackar lite, Jakob på höger sida (Kasper bakom:S) A. Och jaba hee.. Jakob gör typ äkta blicken och haha a de va kul. Dom två asså… konstiga filurer. Dom ba typ ”A.. e du här ofta eller?” Jaba haha Jimmy typ svara åt mej hanba haha ”Ja ja går här… eh” Hahaha kul asså. Sen dampa dom för de ska vänta på Jakobs PH, buss o tåg o allt va de va. Man blir lite borta ibland… Ja tänkte ”tycker synd om er” Ja åker nu lixom… men hann aldrig säga de för de pladdra så mkt! Så jaba okej hejdå. Kasper: Hejdå! Osvosv det va det roliga på dan. Men vadå Felicia trodde ja va sur på henne. Förlåt, att ja verkat sur Men har problem med människor.. typ eller nåt. Hejdå

Av Victoria - 28 januari 2010 19:15

Jag trodde att du skulle finnas där, åtminstone ett tag till... Jag trodde fel. Och nu är det försent. Varför fick jag reda på det så sent, och inte tidigare så jag kunde varit med dig mer i livet? Stunderna med dig var bland mina bästa. Allra bästa. Jag älskar dig från djupet av hela mitt hjärta. Så mycket som ingen förstår. Du var den enda som nånsin behandlat mig så. Du fick mig att känna mig som någonting bra. Du kommer alltid att vara min favorit. Du är den bästa, jag älskar dig och vill inte att du ska gå.

Men det blir bäst så.

Nu ska jag inte vara självisk. Du får det bättre där och du glömmer allt dåligt. Jag hoppas att du inte glömmer mig. Du kommer att finnas i mina tankar i alla fall. Jag ska försöka att inte glömma dig. Jag vill inte glömma dig. Tack för allt!<3



* * * * * * * *



Adjö är ej för alltid, farväl är inte slut.

I mina tankar finns du, där finns du alltid kvar


Goodbye may seem forever, farewell is like the end

but in my heart of memory, and there you´ll always be


Av Victoria - 10 januari 2010 18:49

Ja... då är det bara ett år kvar tills kvinna är vuxen... ska ta vara på året som du ville Throttle;) ja lovar :D ska försöka i alla fall<3

   Dagen började med väckning, frukost på sängen och lite senare promenad med hunden och bollen, Här är bilder:

Det var fint, Casper va duktig, men han började blöda på tassen så Nicole och ja bar han en bit hem... haha de måste sett kul ut, folk glodde... XD 

   Efter den goda maten fick vi tårtaa! Här kommer Nicole:)

   Det snöar i Spanien nu.. ser det ut som. Men ja vet inte för de e ganska dålig upplösning! Malin o Nicole spelar tv-spel, mitt nya som ja fick idag, starwars ep.3 Nördar! :P Ja är bara forbollsnörd som glor på Real M. vs- Mallorca, och tro det eller ej, men Kaká spelar! :D:D Såg de nu... när det blev mål. 1-0 till Real.

   Vad gör ja på min födelsedag lixom? Bloggar fotbollsuppdateringar? Nej ja har faktiskt åkt snowboard i sunnersta idag. De va kul, vi fick åka lift grati.:) Det har slutat snöa nu.. tror ja, ser ju inte så bra som sagt.

   Men i alla fall, ja fick massa bra presenter, körlektioner, 4 tv-spel(!:D), ridspö(!:D) Oj nån dumming fällde snyggingen :o :(! eh.. a och ridskor:D, trisslott som ja vann 25spänn på :D, mössa och vantar och raggsockar.

   Men ja hade ju önskat mig ett anteckningsblock, och det skulle vel inte va så svårt o få fram tönkte jag. Men a, ja sa de till Nicole sen när vi körde tvspel idag. Och sen, inte långt efteråt plingar det på dörren och där står Janna! =D Och ja får ett anteckningsblock! Jag blev jätteglad! Och det var inte vilket anteckningsblock som helst, tack! <3<3 De va nog bästa presenten haha. Men kram på er alla underbara människor. Ja hoppas att Lisas o mitt kalas blir roligt, ja har kommit på lite bra saker, haha hoppas Jimmy får den lappen... :P

   Och Sarah, jag har inte dålig filmsmak! Nej, och du måste hjälpa mig så att mitt år blir bra:) De blir bra, brabra:)

   haha citat hemmifrån(nu): Maa: "Asså spelet e ju som gjort för att den goda ska vinna hela tiden." Mor: "Men det är vel bra det!" :) Kul

    

Av Victoria - 9 januari 2010 23:01

Jag fyller år imorgon.

Ofta tänker man att man ska göra saker, men man gör de aldrig. Det har hänt mig i alla fall hur många gånger som helst.. t.ex tänkte ja blogga, om denna bild:


"Noooo Egoon! Your arms! " :o :P

hehe


   Jag kommer inte vara 16 år mer... aldrig. läskigt. Övningskörde idag. Och för ett tag sen skulle ja bloggat, men gjorde det inte.... då körde jag från stationen... men idag körde ja bara runt lite, från gränby till allians, sen hem typ. Men jaja snart kissar ja på mig. Har kollat på back to the future och massa starwars bloopers på youtube idag. Askul! Haha Anakin (Hayden) e så klumpig XD Och R2D2 förstör typ allt jue, men a, de va askul. Sen har man ätit semla o muffins o lyssnat på musik. Kom på bra saker till Lisas o mitt kalas. :) Godnatt!

Av Victoria - 5 januari 2010 21:59

Hej.

Ja trodde ja skulle sova nu... men det gick inte, så ja sitter här istället. Dagen har varit rätt bra. Ja vakna klockan elva, åt frukost. Kollade på Starwars 4 som ja inte vet va den heter. Skrev namn på skivorna och sen hade ja inget o göra. Skulle baka, men Casper va dryg o gnällde på mig och så hade vi inge mörk choklad (trodde jag) Sen visade det sig, elr Josse mig att vi hade en hel burk full... suck kaka.

   Ja tog en promenad med hunden till årstahallen för att köpa saker... Det var hur kallt som helst jue! Elr ska ja säga smällkallt? ;P Nejmen grymt kallt va de och ja hade ingen halsduk :o så ja tryp dog. Men solen va uppe och muntrade upp mig, för något ögonblick på tillbakavägen. Casper fick hälsa på en pudel, men de ville inte leka, så vi gick vidare...

   Inne i affären va de varmt, ja passade på att köpa bregott och skinka oxå, som vi saknade. När ja kom hem började ja baka lite satsiga muffins. Ja gjorde chokladbollar också, vi hade seriösa problem med pärlsockret som blev över... ska bara säga det. Menmen. Man kommer alltid ihåg de bra sakerna jue. Oftast. Mest.

   Hur som helst, vi kollade på Starwars ep.V :D Han Solo ;D haha Malin Axelsson va med, hon tyckte inte heller Luke va snygg... Inte för att han e de elr nåt, men mobba inte han! Och om man inte tkr Solo e snygg, då... asså då, nej då har man inte smak som ja. Smaken är som baken, ja fattar inte de uttrucket om ja ska va ärlig. Jimmy sa de häromdan... tror ja... och ja har funderat lite, e de att alla har olika bakar elr? Nej okej skit i de...

   The empire strikes back!

- He told me enough! He told me you killed him!

- No. I am your father!

- No, no, that´s not true. That´s impossible!

- Search your feelings, you know it´s true.

- Nooooooooooooo!!


Hahaha Förlåt, de va inte kul... men älska Star wars! gaah Okej, ska försöka bli normal igen, nån gång. Jaba skriver...

   Haha! Mdagaskar 2 King Julien e så skön :)

- Skunda er! Innan vi alla återfår förståndet! XD

  

Av Victoria - 4 januari 2010 15:15

Ja då har man vart vaken i över 30timmar nu då:) Det var mysigt i Märsta med alla trevliga människor. :D Såg på två filmer, kollade på stjärnfall från meteorregnet, åkte i en liten backe, löste korsord, m.m m.m Lyssnade på massa musik som ja inte får glömma att skicka nudå.. elr göra skiva... och jaá, vi sov inte. "Vilade aktivt" :P i en hög på golvet. Myys<3 Sen vid klockan sju åtta på morgonen blev det lite drygt. Men haha kul... ja somna ju aldrig imorse.. gick upp ändå:S Åt frukost, och alla var helt döda, somna typ i väntan på tåget. När vi öppna dörren lyste solen rakt i ögonen på oss, vilken morgon! Det va jättefint väder! <3snö<3

   Nu lyssnar ja på "Milan milan" btw, :D bäst! :P <3

Halvsov på tåget hem... gick av, gick till bussen, bredde ut mig på största sittplatsen(rna) och läla min gamla macka som ja skulle ha till frukost, ja kände att ja behövde lite energi. När ja kom hem satte ja mig framför tv:n för att kolla på Starwars 3, :) Men ja höll på o somna flera gånger så ja pausade och gick o tog en varm dusch satt ja skulle vakna till lite. Det gick bra. Har lite ont i nacken bara. Men ja tror inte de va för all massage vi gjorde på varandra ;) De va skönt!

   Men okej, jag såg klart på Mörkrets hämd. Sen klockan två åt ja lunch med Nicole som då just hade vaknat och åt frukost. Vi flummade lite, kul att vi har så lika humor:D

   Sen gick ja ut me hunden för att kolla på solen som va på väg ner, men de va ett stort rökmoln ivägen för solnedgången, :/ Lite nice ändå... godnatt

  

Av Victoria - 2 januari 2010 15:42

Nyårsafton spenderades med massa roliga människor:D.

   Liz och ja stod o väntade på bussen till Alunda... vi väntade ganska länge i kylan. Och ja började sjunga på en låt men kom inte längre än till "lokomotiv" Ja försökte, började om igen, men de gick inte! Haha Lisa fatta ingenting, just därför lägger ja upp denna sång som ja va inne på... för att Lisa ska förstå. Öh, de gör hon nog inte i alla fall, eller? on har säkert glömt bort de vid det här laget. Men i alla fall, nu vet ja lite av fortsättningen! Per Gessle... fel vid vintertid javet! men han sjunger ju "Vintertid" så a... jaja hejdå


Av Victoria - 2 januari 2010 14:18

Det nya året fick en ganska bra start, ja vaknade dock med att telefonen ringde i örat två gånger... Men sen körde jag och kära syster playstation -starwars:D Sen drog ja till 4h o gosa med hästarna. Hjälpte Lisa med mockning och utfodringen också. Sen drog ja hem och satt en stund framför datorn, åt mat, duschade och sen skulle ja sätta på timern på dvd:n Men ingen av de ca hundra olika skivorna som vi hade funkade... Så kvart i sju fick vi lite lätt panik och far o ja hoppa in i bilen o rusa iväg till coop... Coop är bra. Men de stängde ju kl7 så de va lite bråttom. När vi satt i bilen frågade pappa vad ja skulle spela in... haha

   Vi hann i alla fall... tog de billigaste och TDK, ja tog med en riesen till Malin också som va så godissugen...:) Vi åkte hem igen och nu funkade skivan att spela in på... Ja, jajaja idag har ja vart ute me hunden, långpromenad i snö och sol<3<3 finns de nåt bättre? kanske det... kaka kram på er allihopa!<3<3 God fortsättning!!!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards