Vicky

Alla inlägg under november 2009

Av Victoria - 29 november 2009 21:01

Okej, 1-0 till Barca. Suck. Zlatan blev inbytt och gjorde sen mål efter nån minut. Det var riktigt snyggt. Men jag tyckte att Real skulle vinna.. fast de e bra ändå. Zlatan e bra. Kaká gjorde massa bra saker. Såå nära på mål flera gånger, men nej. Det är över nu, men a. Bra match, kul match.

   Imorgon :D riida :D jaa :D

Av Victoria - 29 november 2009 18:35

Nu har vi bakat pepparkakor :D Titta va fint de blev:

"Bockarna Bruse" / två getter som stångas, den ena som Nic gjorde, med hjärtat är Chili ;D

  Herr o fru pepparkaka med ett hjärta, äkta kärlek detta... :)     


 En åtta och ett V för Victory. Ikväll smäller det nämligen.

 Ricky: redo för el clasico ikväll? Jaao! :)

   söt

Av Victoria - 29 november 2009 15:37

Jag har ont i magen :( Har typ legat o sovit hela dan... och kollat på Toy story 2, den e så bra! haha,  


Det här va ba lite kul...:


Av Victoria - 29 november 2009 12:54

Känner att de har blivit lite mkt videoinlägg på senaste tiden... ursäktar för det.

Av Victoria - 28 november 2009 23:57

Denna ska jag se imorgon! :D

Av Victoria - 27 november 2009 15:03

Ida va ja i skolan väldigt kort tid. Åkte hem innan lunch, efter fikat. ;) Sprang en runda och skulle ju plugga, men det har inte blivit av än, ajdå. Har gjort massa annat, suttit framför datorn... Snart ska ja rida Russin :D Ikväll blir de Go! får se om man hinner i tid... Sen ska ja sooova! Sen e de helg! :D Kram på er<3 :)

Kakás snyggaste mål i Real madrid CF! (hittils):


Det värsta är ju att man inte fattar nånting...:


Av Victoria - 26 november 2009 17:30

 

Så såg det ut, i söndags på musikens hus. När ja skulle åka hem på kvällen va busschaffisen fett sur och ja fick inte sms-svaren förrens vi kom till hjortrongatan, så de va riktigt sugit, men ja kom hem i alla fall... Men det har gått rätt lång tid sen dess... nu ska ni få höra:

   I mådags red jag Bengan, alla människor hade kommit tillbaka igen efter tre veckor av frid, närrå:P, men det var väldigt roligt ändå, och det gick bra. Tältpinne. :D i måndags gick ja i skolan på en dryg föreläsning och sen försökte ja jobba, men de va så mycket annat runtomkring så det gick ju som det gick... aja. Stannade i skolan läänge, tills det blev tomt och det inte gick att skriva ut längre.. :S Gick ut i mörkret för det blev läskigt i skolan när lärarna också började sticka hem. Gick till rosendal o va me på en ng-träff... Sen gick Janna o ja på stan. :) Trevligt. Det blir mörkt så fort nuförtiden, men idag va solen framme faktiskt! Helt fantastiskt.

   I tisdags va ja på bio! :D New moon med de bästa människorna<3:D Den va bra... hrm. Palla utveckla. Den va lite dålig också. Nicole ser den på bio nu...

   I alla fall, det va väldigt trevligt, onsdagen va bra för ja fick sovmorgon och sen vaccinerade ja mig, sen va ja i skolan och dryga för att jag har PH-samtal kl.14:30 goripande! Va fett tröt, så efter att ha snackat hästar (Nikita):) med Eva åkte jag hem. HEM!

   Red, fick välja mellan Cloy o Kalle, ångrade nästan lite att ja inte valde Clou, men ja va snäll för hon som fick henne är skötare på´n. Fett bra jag är, närrå, men det va Rouligt och det gick bRauo...

   Skit på dig. Nu är det torsdag, hela veckan har nästan gått. Matteprovet gick skit. Men först kom ja för sent till skolan och engelskallektionen efter att busschaffisarna bytte platsOCH buss.. :S Så de va ju inte så lyckat. Alla hatade mig idag... för jag har en katedraltröja på mig. Nej nu ska vi inte överdriva. Det roliga med skolan är alla människor. Sen drog ja hem o pluggade efter ett grupparbete med några sköna människor. Haha hrm ja... Somliga har ju problem asså, men a. Nu är det vel mat snart, eller!? :P ööhh godnatt. Spotify äger förresten, och 70:s show e kul. :) New moon va oxå kul, för de va så löjligt! Hehe Och Jacob va nästan snyggare, fast Edward känns bättre, så nu vet ni det. Fast ingen va sådär supersnygg. Inte lika snygg som... Och det finns bara en, än så länge som är den perfektaste kapladuon! ;P hehe, nej. Två om man räknar med den vita.. :P Godnatt. (som lisa o ja sa hejdå till varandra när vi skildes på bussen idag.)

   Förresten ville jag rida idag. Men det blev tydligen inte så... plugg! Skit! Hejdå.

Av Victoria - 22 november 2009 13:42

Igår hade jag ett G i pannan, igår bakade jag lussebullar, igår var jag på kalas och spelade "helt hysteriskt", igår hade jag riktigt roligt. Tack vare Janna. Janna är nu 16år. Bara... närrå. Men kvinna har typ hela livet kvar... Igår vann Real madrid med 1-0, domaren va lite dålig tydligen... men det hela slutade ju ganska bra i alla fall. Higuan gjorde mål i 21:a minuten, men vem bryr sej?!

   Idag cyklade jag till UPK för att glo på Lisa och Bard det var ett mycket fint framträdande. Det gick ju jättebra! :D Sen cykla ja tillbaka hem i regnet utan vantar. Duscha o åt mat. kl 15 ska ja glo på tv, kl 17 ska ja va på centralstation.

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards