Vicky

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

öööh

Av Victoria - 27 augusti 2009 22:00

Idag var det matteprov... det gick nog bra, tror jag. Det var ju inte så svårt. Sen skulle jag hoppa från bron med Janna idag då. Tog moppen dit kl 17, sen åkte vi in till varvet för att svinga oss i vattnet via lianen, först. Men det satt en gubbe där. Så vi fick vänta tills han hoppat på båten "SJÖSALA" sen kunde vi byta om o bada.:) Sarah kom också<3 Trevligt. Vi svingade oss i med två plask och det visade sig att vattnet faktiskt inte var så kallt... Inte så kallt som jag trodde det skulle vara i af. Efter några dopp åkte vi tillbaka.

Skjutsade Sarah till ICA där Janna redan väntat ett tag medans vi varit blinda och inte sett att hennes moppe redan stod utanför ICA. Men i alla fall så hyrde vi "Fools gold" och åt kyckling och bröd^^+godis. Det var gott. Väldigt trevligt. Känns skönt att det är fredag imorgon så att veckan är slut liksom... möte. Club har inte startat:( Ser fram emot lördag och onsdag också.. Men vem bryr sig?

Åkte buss idag, med busskort som inte fungerade=S Men det blev inge hoppa från bron idag... man ska ju göra det på kvällen i såna fall, när det inte är en massa bilar och folk där. Haha men Folk får gärna va där:P Uttjatat internt skämt... vilket liv man har. Och vad mycket jag skriver! Ojojojojojoj öööh menne... jag har nog inget mer vettigt och säga, så jag ska nog ta och sova nu. Men tack för en trevlig dag, ...godnatt! //Vicky

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards