Vicky

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

borde sova

Av Victoria - 31 augusti 2009 19:28

Tja. helgen bestod av Janna, tv och ponnyridning^^ Typ ingen sömn heller... Real madrid vann 3-2:) Kaká gjorde bästa passen, tunnel tunnel måål! :D samtidigt vare milan-Inter... det gick lite sämre där dårå... Pato va bra, skitbra! som vanligt... Men vad gjorde Gattuso?? Suck. Dom förlorade med 4-0 iaf... Hade behövt Kakan där asså... Aja, Pato är bäst ändå:P

På söndagen var jag i stadsskogen typ hela dan och gick runt runt med en häst och ett barn... Det gick vel bra. Sen glodde jag när Lisa tömkörde Vilma som gick väldigt bra^^ hon är en duktig ponny! :) För att inte tala om Lisa.. fast hon är ingen ponny direkt men a. I alla fall så såg det jättefint ut. :) Sov 5 timmar. kollade nämligen på sagan om konungens återkomst, men hann inte se klart. för ja skulle ju vakna kvart i sex i morse och cykla till Jälla, rida:D, cykla hem, för att sen ta buss till kunskapsgymnasiet... Vi missade nog inget viktigt tror jag... men det är så skönt att inte ha några läxor! Rida får man göra också, och ridläraren verkar jättebra btw:)

Gick ut med hunden och träffade på mina gamla hästvänner. (bild) kor såg vi oxå. Och en blind hund. Tror ja den va, den såg blind ut iaf:S Och två människor som red. m.m Känner att jag beehöver sova nu. Så vi ses vel nån gång, åtminstone i våra drömmar:) :P <3<3<3 X) godkväll

Målet: (Bästa passen!) :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards