Vicky

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

17 today!

Av Victoria - 10 januari 2010 18:49

Ja... då är det bara ett år kvar tills kvinna är vuxen... ska ta vara på året som du ville Throttle;) ja lovar :D ska försöka i alla fall<3

   Dagen började med väckning, frukost på sängen och lite senare promenad med hunden och bollen, Här är bilder:

Det var fint, Casper va duktig, men han började blöda på tassen så Nicole och ja bar han en bit hem... haha de måste sett kul ut, folk glodde... XD 

   Efter den goda maten fick vi tårtaa! Här kommer Nicole:)

   Det snöar i Spanien nu.. ser det ut som. Men ja vet inte för de e ganska dålig upplösning! Malin o Nicole spelar tv-spel, mitt nya som ja fick idag, starwars ep.3 Nördar! :P Ja är bara forbollsnörd som glor på Real M. vs- Mallorca, och tro det eller ej, men Kaká spelar! :D:D Såg de nu... när det blev mål. 1-0 till Real.

   Vad gör ja på min födelsedag lixom? Bloggar fotbollsuppdateringar? Nej ja har faktiskt åkt snowboard i sunnersta idag. De va kul, vi fick åka lift grati.:) Det har slutat snöa nu.. tror ja, ser ju inte så bra som sagt.

   Men i alla fall, ja fick massa bra presenter, körlektioner, 4 tv-spel(!:D), ridspö(!:D) Oj nån dumming fällde snyggingen :o :(! eh.. a och ridskor:D, trisslott som ja vann 25spänn på :D, mössa och vantar och raggsockar.

   Men ja hade ju önskat mig ett anteckningsblock, och det skulle vel inte va så svårt o få fram tönkte jag. Men a, ja sa de till Nicole sen när vi körde tvspel idag. Och sen, inte långt efteråt plingar det på dörren och där står Janna! =D Och ja får ett anteckningsblock! Jag blev jätteglad! Och det var inte vilket anteckningsblock som helst, tack! <3<3 De va nog bästa presenten haha. Men kram på er alla underbara människor. Ja hoppas att Lisas o mitt kalas blir roligt, ja har kommit på lite bra saker, haha hoppas Jimmy får den lappen... :P

   Och Sarah, jag har inte dålig filmsmak! Nej, och du måste hjälpa mig så att mitt år blir bra:) De blir bra, brabra:)

   haha citat hemmifrån(nu): Maa: "Asså spelet e ju som gjort för att den goda ska vinna hela tiden." Mor: "Men det är vel bra det!" :) Kul

    

 
 
Ingen bild

sarah

12 januari 2010 17:26

haha nej det har du inte ;) kogänget lixom! haha, ditt år blir nog bra ska du se! ;) håller tummarna för dej fender! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards