Vicky

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Victoria - 14 juni 2010 09:31

Okej... snurrig start på sommarlovet? Fredag -avslutning och stan på kvällen... Det har varit rätt mycket att tänka på också.. som jag aldrig annars skulle tänka på säkert. Men i alla fall, i lördags åkte jag bil väldigt mycket, var i stockholm med westerbergs och åt supergod mat på Jensens resturang :D Tack<3

   Igår försökte vi ha lite återträff med klassen, detgick ju sådär. Började med att Lisa och jag hade mysig picknick i Alnäs, slutade med att 6tjejer åkte runt på tre mopeder och Lisa fick köra moppe för första gången, det gick asbra jue! :D Regn, Araya. Det hela slutade mysigt i alla fall, i en säng med film och udda konversationer i slutet.

   Idag fyller Malin 20 år! :D Grattis! Så vi ska dra till Sigtuna och hänga, det blir nice! Hejdå nu... Juste förresten. Sarah ville ju att jag skulle skicka superchick-filmen... men här är den istället för det funkade inte. KRAM!


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards