Vicky

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Victoria - 24 augusti 2010 17:35

Men livet kommer bli helt sjukt nu! Saknar min Jannapanna! Sjuukt mkt, och det känns som att vi inte har setts på typ evigheter. :o Inte okej. Jag kommer, så fort jag kan... <3 Du är bäst.

  Lycka till i Västerås nu!!

Av Victoria - 24 augusti 2010 17:19

Tjenare

Ja, då var vi tillbaka till vardagen och rutinerna. Fast så mkt rutiner blir det vel inte på denna skolan elr? Men nu är schemat mkt värre än förra året :o Palla.

De första dagarna va sköna, vi ba chilla i skolan med kortspel och kladdkaka:P typ. Fast första dan gick vi runt på stan också, ja! :) Sen på frdan vare fest ute i Bålsta^^Det va riktigt kul måste jag säga, Tack för att jag fick komma, och grattis Ewe! =D

   Nu: Standing were you left me, Erik Hassle. ! :D

På lördagen sen bjöd jag hem lite folk för att spela spel och ha det mysigt -socialt, för jag hade ju huset för mig själv:)  Men det blev film istället... Sen vare ridsportens dag på söndag... Lite fail demonstrationståg och dissande busschaufför, lita aldrig på sms-tjänsten 118700!!!!!

   I alla fall.. skolan har börjat, om du inte fatta det. Och int´gen läser min blogg, så varför skriva? Men jag skriver vel om jag vill :P Försökte jonglera idag... Det går ju ganska bra faktiskt, fast Casper dampade och käka upp bollarna.. Caspeeer! <3 Har saknat han alla dessa dar, så kommer han hem lagom till åskan XD

   Nej, nu måste jag göra nåt vettigt, typ matte!

Tjarå! //Vix

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards