Vicky

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria - 14 juni 2012 13:44

Av Victoria - 13 juni 2012 23:57

Idag har jag gjort mkt du.


Ganska mkt iaf. ;)


Vaknade elva, stack o jobbade lite, drog till 4H fick mitt intyg  Drog till stan m. Nic som skulle till tandläkarna


Här är hon igårkväll, pluggar inför moppekörkort ^^=)

 

Provade dessa jeans: vill jag ha eller inte?? Vet inteee röjan köpte jag iaf, på newYorker.

  

och en svart kjol från H&M med fickoor =)

 

Bra bild, javet. Men sorry då hörrni dé ba blääev så.

Ftoboll. =) med Janna på Skype     

Tog in hästarna sent

 

Tömkörde pållen lite

   

Imorrn bär de av hem till Anna =D

Nu ska ja sooova Nattinatti! //Vics

Av Victoria - 12 juni 2012 21:33

      

Asså kolla finaste bästaste vännen man har dååe !!! 

     

min Janna <3

Av Victoria - 11 juni 2012 20:59

Texting the same person all day and night and never getting

bored because you like them that much


Nu mina vänner har ja gått o tagit studenten! =D

   


       

haha glada!? JARÅÅ 

 

Studenten firades hela tisdagen, fick fina presenter o gick ut på stan med kompisarna på kvällen som blev otroligt rolig och flummig till slut. =D


Trött tjej.


Onsdagen skulle egentligen tillbringats på hässlö men dumma mej som inte åkte dit. Var för otaggad just då, men nu har ja lärt mig, säg aldrig nej till en hässlöfest ;P Vart tydligen ca 700 pers (!)=o


Ahja, man ska va glad för de man har iaf för man kommer ju alltid inte inse vad man har förrän det är borta såå


Jag mår bra. Nej, jag är förkyld, usch, men annars mår jag nog bra, tror jag. Snurrar runt i huvet nåt enormt bara...


Var i Västerås, -hässlö i fredags iaf o hängde en flaskpost runt Jannas hals. Hennes snälla familj fick jag åka med=)

          

Grattis!

 

Den eftermiddagen tillbringades på gräset utanför hennes lägenhet, på en filt. Bra minnen. Bra skit. Flumm o grejer du vet;) Nejmen aah va vill ja säga?


citatet: "Vet ni va mitt första ord va? ... Strömbrytare." (Med skåene -R) ;P hihi 

De tre piloterna hade studentfest dagen därpå. De blev lyckat. Ett flygplan flög förbi o cirkulerade runt i luften över oss. Coolt. 


Idag är det typ måndag. SOMMARLOV gripande palla va sjuk =/ 


Vad händer vecka 25, 26 och 27 !?!?!? hjälp

Av Victoria - 1 juni 2012 23:29

Vaknade, gick ner för trappan, ser syrran sitta o mysa i soffan o spela tv-spel. NICE. Joina lite granna. Skjutsa in henne till stan i pyjamasbyxor, åkte hem, så fort ja kom hem så ringer hon o vill bli hämtad också. SÅKLART. Suck. Men ajja, vi drog förbi citygross också. SÅKLART =) Kom på när ja parkerat där att juste, pyjamasbyxor... ? Eeeeh ajja, citygross e ju typ ett andra hem sååe, ;P Haha Men oj va vi köpte saker dåe...


Gröt t.ex som vi åt till lunch. Bakade kladdkaka och kakor. Spela tv-spel. KUL


Sen kom Janna =D Då vart dé flummigARE Hihi Spela Nintendo64 mariokart -DA SHIET jue haha Citatet: Nicole: "Asså jag hatar bananer"

Janna "Näe asså dom e dryga"

HAHAHA 


Okej, de va inget=P Men de va kul iaf. Sen kolla vi på Sinbad också xD Bästa filmen ever typ. Haha


"Já ska fiska!" "Ahmäé! Va äré NU rå!!? -.- Oh shiet, ta pårej en skjorta innan du sticker ut ögat på nån!" xD


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards