Vicky

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Å vem e bäst då?

Av Victoria - 8 april 2013 07:27

Haha nemen hejj! Sitter på ett köpcenter, midland gate som vanligt med min vän.

     

Fest igår vid polofältet efter vi VUNNIT CHARLES CUP maen! hihi Awesome! Sjuuukt spännande match asså. jag o alla grooms vid planen va halt spända o ba kom igen mandalay haha !!! de va kul


Massa foton togs som ja ska försöka få tag på. Fransmannen Savieu va fotograf. typ. Just too much going on man... vet inte vart ja ska börja. men jag blev bästa groom i the A-grade yeay! =D Fick en fin silverfotoram som de står best groom WAPA (Western Australia Polo Associtaion) 2013 på =)


Åsså ba låg vi under i första chukkat med 2-0... vi ba gaah kom igen. Andy blir smacked av Iris hästen som flänger upp huvet i hans face. Iris silly, bumpy horse, i like her tho. anyhow. nu blev de svengelska En kille i motståndarlaget ramla av ästen som halka och bröt knät typ. ligament gick av elr vareva. dåligt fält. Iaf, han blev ersatt efter att ha hoppat upp igen på hästen med lite hjälp, men sen gick av planen...


sarah doesnt wanna go home. this is her home. idag va jag flickornas mor. Igår kärde jag hem sandalfords boss Iru haha så körde ja hem tjejerna också och Warwrik hur de nu stavas. Vi hade kul där.

       




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards