Vicky

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Saxe

Av Victoria - 3 december 2013 08:55

Heya folks!


Jag har börjat på gymnastik, och där, träffade jag en snubbe som heter Joakim. Han e min tränare o han e typ aaaasbra på... många saker. Kommer inte på nån just nu men.. =P


Ne, skoja, lissna. Kolla han e sära underbart glad mest hela tiden och en jättefin människa. Social stalker. Jag tycker om honom väldigt mkt. Vi brukar skicka snapchats till varann... och skriva på fb ibland. HAHA kul o läsa igenom halvknasiga konversationer. Men så ah, han är en voltare. Du vet, saltos, flickisar o sånt skit. You name it, han kan. Och han lär mig, han e bra på lära ut.

 


I lördags va ja hemma hos honom o baka lussebullar. Det va nice. Sen har jag fått vara med han i Sthlm o grejer, träffat hans bror som va ännu mera nice hah närra skojjaaaa men det va mkt trevligt o kul. 


Janna och Lisa verkar vilja ta in han i familjen också, och det är ju inget som går att styra så utan det har nog bara blivit, så. Detta inlägg tillägnat dig, Saxe. (Vet, det blev inge formellt men min blogg har en stämpel att inte vara formell för jag gillar inte formalitet och jag har power så..) Välkommen, Saxe. Varmt välkommen in i mitt liv. Vårt liv. Vi är bäst. DU är bäst. Tack för att du finns och är som du är. 


 

   

 

 
 
den däära Saxe

den däära Saxe

6 januari 2014 12:05

Du ba skriver massa nice saker om mig här på din informella blogg!! duu är ju snäll! väldigt snäll. och söt, fin, gullig. ja du vet. jag är väldigt glad att ni tagit in mig i er coola familj, hittar på massa roliga saker att göra osv. näääästan en i gänget nu liksom X) jag ska lära dig allt jag kan. var så säker så, kommer bli många volter dock. juste, glömde säga. vi är ju ihop nu också!? xxxx riktigt nice måste jag säga. låt oss göra bra saker tillsammans! =D

http://wawawa.duvarjubarasådärhallåva.jatack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 september 2014 13:05


  såhär ser mitt liv ut, typ:                                  ...

Av Victoria - 26 augusti 2014 10:48


Awesome dag. Solsken och födelsedagsfika m. familjen och grandparents.       Drack gott espressokaffe som barnen älskar att fixa. Lekte med barnen, Jack visa mig sina leksaker han fått som han va så glad över.    Sonya hade gått upp kl 5 am...

Av Victoria - 21 augusti 2014 11:10


 Hittade ett nyfött lamm ute i hagen idag: så sööööööt   min coola unghäst: Diego     Charlie till vänster:         han e lite väl tittig o töntig av sig ibland asså. men jag gillar dom!   Släppte ut stackars Nazy som e för...

Av Victoria - 20 augusti 2014 14:07


       Mata hingsten varje morgon som aldrig kommer när man ropar...       Födelsedagskalas! =D Med rugbymatch mot NZ alla blacks. Det blev lika gripandes(!)                         Åkte o hämta två nyinridna treåringar ...

Av Victoria - 16 augusti 2014 05:46

  HEJ!   Jag är i Aussiland Down Under igen. Det är fint här. Vackert och fridfullt. Massa plats överallt. Gräs, träd, hagar, berg, kängurus, ormar ;)   Så, jag har jobbat här snart två veckor, hos familjen Dowlings med deras hästar och få...

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards