Vicky

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Victoria - 29 maj 2013 11:42

Timmy o ja gick runt i hagarna o tog av skor på hästar, jag höll i dom typ stog o gäspa o snacka i min nya telefon ja köpt samma dag... o han pusta. jaba ska vi byta? haha hanba absolut! visa hur man gjorde. ja fick prova hah hårt jobb de va rå! Blev svettig o grejjer... men kul jue, akta dej nu sky jumper... haha =P mohaoha manen ska bort också.


Visa bild på min häst för matt när vi va där på midda missy o ja. Hanba youre kidding me?! i cant believe you have a white horse. jaba beautiful hey? =) hah han verka rätt imponerad. 


Igår landa jag i sydney efter försenat flyg. gick ut på middag med en svensk tjej linnea som jobbat hos the dowlings denna säsong (ist. för mig typ) haha Anna -enda dottern slutade tydligen aldrig pladdra om mig =P haha åh älskar dom små ungarna... Så men det va trevligt!! Mkt trevligt. Tydligen en av Gus´ favvopubar vi gick o åt på ^^ Gus-kiwikillen (mannen) ja jobba o bodde med hos archibalds. Så lite svenska blev det i livet.


Idag träffa jag becky o Gus, tog en lunchburgare o kaffe, o kolla hangover 3 på bio. =) ASNICE o se dom igen =D



Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards