Vicky

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Victoria - 3 oktober 2009 17:06

Our concentration it contains a deadly flaw

our conversations change from words to blah, blah blah -diggar denna textrad asså :)

we took prescription drugs but look how much good that did

well I think I had a point, but I just got distracted


Det där va Relient K, första orden ur låten "Maintain consiousness" O här är en bild oxå:

  

X) Och den här låten har ja börjat lyssna lite på oxå...

"There´s life after death and taxes":


And this is how I choose to live

As if I'm jumping off a cliff

knowing that you'll save me [2x]

and after all the stupid things I did

there's nothing left that you'd forgive

because you already forgave me

yeah you already forgave me

-----------

Never forget

there's life after death and taxes

Forgiveness come

and all of the rest

is what passes away

Death and decay can't touch us now...


...osv, pallar inte skriva ut hela texten heller, bara de bästa, typ. :)

Vill ni lyssna på dessa låtar i sin helhet? (rekommenderas) klicka här: :P

http://www.youtube.com/watch?v=vZnuVXc010A 

http://www.youtube.com/watch?v=t_jj5bzkBQ0&feature=related

Av Victoria - 3 oktober 2009 13:39

Förresten så drömde jag att jag va på väg till dalarna över helgen, med mamma, och sen fick jag panik för ja kom på att ja skulle spela paintball på sönda(imorgon) och ja hade inga pengar. Och behövde åka hem antingen sent på kvällen eller jättetidigt på sönda morgon. Weird, säger jag bara. Tänk så mkt problem man kan ha... Och så drömde jag om kyckling, att ja skulle ta med det som matsäck, men kom på att ja kunde äta innan ja åker i stället, så... hah, kul att ja löste det problemet, -i sömnen:) :S

Av Victoria - 3 oktober 2009 12:06

Sitter här och försöker få ordning på mitt tal, men det går ju sådär... Blir typ störd hela tiden. Men är inte särsklit effektvi heller. Man råkar ju gå in på lite intressanta sidor när man ändå är inne på nätet, som den här t.ex. Mamma kom in o gav mig en försenad juklapp, ett par raggsockar, :)då blev ja glad. Efter massa surfande på internet igen, kom hon in igen och gav mig en present till Vix fra Lis, en träbit med ett hål för pennan och en grop för suddet. Då blev jag glad igen och garvade lite för mig själv... Men nu måste jag ju plugga... om jag inte ska få IG på denna goripande skituppgift. Nej, detta är kul, säger vi. Wohoow, go Heraklumpus! öh? Jag, altså? :S

Igår spelade vi fotboll, det var roligt, och igår red vi, det var ännu roligare, och igår va ja på möte, det va riktigt trevligt. Men man kan vara så trött att man sover riktigt länge... Imorgon är det paintball! :D Har aldrig gjort det förut, men hoppas det e kul... Casper skäller på mig, vill att ja slutar. voff. Hejdå <3

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards