Vicky

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Victoria - 17 oktober 2009 22:25

Okej, idag har det varit ganska bra. Men ja orkar inte plugga, va gör man då? Skiter it! :P nejmen ja har bakat och sen hamnade jag framför datorn och började spela farmvilleoch caféworld ellr va de heter.. Och så är man fast:S hah palla. Ja, och matchen med Real madrid missa ja minnsan inte. De va bra, Raul va typ bäst idag, kväll, natt. Undrar va klockan e där... äh, i alla fall så vann dom med 4-2... :) Debra debra debra! ööhm... Imorgon ska ja till UPK o rida igen om de finns plats o stryka mig från skogsbärsdressyren. godnatt.

Av Victoria - 17 oktober 2009 12:37

Det regnar massa nu, men det hindrar inte mig från att gå långpromenad med hunden:) Det hindrade mig inte heller att rida igår. :) Igår red ja Vitamin, han va ju duktig, men lite konstig bara... men han är ju som han är. Allt gick bra, vi red dressyr på banan och sen skritta vi av ute... :) Nice.

Sen vare möte på kvällen, det va bra... Kul o träffa Sarah igen :) alltid<3

  

Nu ska jag egentligen plugga... men det finns så mycket annat intressant här på internet, datorn.. aa. Men ja! haha ja kan ju be, så kommer ja på att ja måste göra läxorna iställetX) (mötet igår) Det måste vara riktigt tråkigt att be om man kommer på att man vill göra läxorna/städa rummet i stället. :) Yow, nej hejdå nu. Men vänta! Ses vi nån gång? Ja, det gör vi nog... åtminstone i våra drömmar. Hade en till sjuk dröm btw. Jag drömde att ja va i ett tv-program typ och i det programmet fanns det en Red Forman, och han finns ju i That 70´s show också så jaba jaha de e samma person, i olika program:S aa helt sjukt, som vanligt.


Men jag vill bort härifrån!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards