Vicky

Alla inlägg under november 2009

Av Victoria - 19 november 2009 21:51

palla skola och öppet hus... nej. :/ Imorrn är det idrott:D Yeey! Men idag va de torsdag.. mamma väckte mig halv sju! Varför!? suck, och Sen åkte ja buss, dampade lite på Lisa först... hehe trodde hon tog en tidigare buss än mig så skrev ett sms: hoppa av!! Men det var ett skämt förstås och hon va på sitt rum då så... a, heh ni fattar. Satt på bussen o läste som två nördar, som vi är. Sprängaren är spännande nu. Efter lunch tog vi en promenad typ och hälsade på Janna :D Sen tog vi en tuuplur i stora arenan... och hade lite kul. :) Men på öppet hus va de inte så kul. Det visste ja ju innan att de inte skulle bli, varför gav ja mig in på detta? Skitsamma. Ja skyndade mig hem sen och så fort ja kommer innanför dörren ropar Nicole från mitt rum "Victoria!" suck... man får ju inte ens ta av sig kläderna förrens den där lilla ungen hrm stora ungen börjar kräva massa av en... Man måste växa upp långsamt ibland, när man har småsyskon som man umgås med. Men jamenar, hon kan ju inte ens gå ut med hunden själv liksom, lite drygt, men de e bra att hon tvingar med mig så jag får motion. Hur som helst, jag gick upp och som väntat sitter hon där o spelar. Starwars! haha jag är starwars-fan XD De e så grymt kul asså, att spela. Ja fick va Darth Vader som Nicole tydligen redan hade omvänt till god människa :D Och a... nu ska ja sova, väntar bara på att mina kycklingar på café world ska bli klara... seriöst. Vad gör jag med livet?

Av Victoria - 18 november 2009 22:58

Lite tecknat:):

 

La linea,Linus på linjen. Fett kul ibland asså... :D aja Hoppade Kalle idag, han är så bra asså:) så det va kul. Spela starwars me Nicole, men vi blev för flummiga och gjorde varm oboy, så de va också kul. Imorgon ska ja typ va i skolan aslänge, öppet hus :/ så vi får se hur flummigt se blir då.. inte för att ja tror de blir typ asflummigt, men.. aja. palla. hejdå, godnatt, sov gott, dröm sött. <3 Dröm! ;D



Av Victoria - 17 november 2009 22:31

Dagen: franska :S, matteprov :/, Ny kille i klassen :D, mat ^^, "plugg" ;D, buss..., celsius :), hem. Jag har nu bytt till abbonemang :D och kan sms:a hur mkt ja vill! mohahahaha gör er beredda på att bli smsbombade! :P nej...

   Lego-starwars tvspel! Askuul! :D hehe Nic o ja har kommit till level 11 av 99 ^^ känns bra. Det blir mycket framför skärmarna såhär års... nu har vi fått snabbare internet också. Jajaja.. livet går vidare. Ha de! <3

hej

Av Victoria - 16 november 2009 22:03


Mjau

Av Victoria - 16 november 2009 21:06

   Som sagt så blir det aldrig riktigt som man har tänkt sig. Imorse red ja Bengan :D hoppade lite. Fett kul! Sen åt ja mat o åkte buss till stan, vi kom tio minuter tidigt till unt så vi gick in på s:t persgalleian för att kanske hitta nåt till Janna som fyller år. Men vi visste inte va hon ville ha så de va lite svårt. Men vi gick in på ica o hitta ett fint kort som vi skulle skriva nåt vackert på också, men sen när vi kom runt hörnet för att betala i kassan så vare typ aslånga köer till alla kassor! :S Och vi trodde vi va lite försenade så vi drog... Satt o glodde på lite mobbade filmer. (på unt) Och spela ett spel...

   Men sen bar det av till rosendahl för att hälsa på Janna (såklart). Men jag tänkte att jag sökert skulle missa henne som vanligt :/ Men så bra är ja i alla fall att ja går hela vägen till rosendahl från dragarbrunnsgatan, helt inställd på att inte få träffa henne. Men hon hade inte slutat som tur va så ja hitta henne :D Kul.

   Grattis Janna, du är den bästa som finns! <3 kram!

Av Victoria - 14 november 2009 17:14

Önskar ja hade en storebror...

Av Victoria - 12 november 2009 17:10

hej! Nu har jag äntligen kommit hem efter en drygt lång skoldag och Carros kidnappande. Nu e vi kvitt! Fast Rikard ska ju slås ner färst.. ;) Nejmen idag gick jag till skolan faktiskt. Men de va inte så skönt som ja tänkte för ja blev stressad och kom sent men läraren va ännu senare så de va lugnt... ganska dryg dag. Men efter lunch när vi "coola gänget" :P tog en promenad blev de flummigt värre. :) Kul. Sen räknade vi lite matte, tre tal, det va bra gjort. Sen skulle vi bara ta en liten rast, men blev kvar i matsalen ca en timme, :) så de va ju också lite kul. :) Efter skoulish (skolan) blev ja kidnappad av Carro, "oh noo!" Vi gick till Claes Ohlsson, kom in en väg och ut en annan. Kom på att man inte skulle komma någonstans om man inte vågade åka rulltrappa.. nej det skulle vara ganska svårt då faktiskt. Hur som helst så gick vi vidare till fuji fotocenter, gick in, tog en nummerlapp, #88 ;D, gick ut. Sen ---> Åhlens, men vi hitta inte de vi skulle ha, åkte uppför rulltrappan, och ner igen. Det va ju också normalt... Vi letade i flera andra affärer och till slut hittade vi apoteket och där fanns det. Carro fick sin idominsalva och en rosa kasse. Det va lite trevligt att bli kidnappad, eller inte, för sen visste jag inte vart vi va. Och helt plötsligt va vi vid centralstationen! Men min buss gick inte därifrån så vi gick tillbaka. väldigt normalt... vi gjorde faktiskt två u-svängar idag, tillåtna... Men nu ska ja typ äta så hejdå! Kramar från Vixan

Av Victoria - 11 november 2009 21:47

Råkade ta en för tidig buss, men märkte det inte förrens jag satt på. För att åka med Lisa i alla fall, (fast vi satt på två helt olika bussar) hoppade jag av på stora torget och väntade på nästa #6. Ja, så fick ja veta att hon hade ridit Bard :) innan vi kom till skolan :S Öh okej, men sen vare skola, plugga o dryga. Råkade börja på kap 7 i matten när vi är på kap 4 ^^ fråga inte. Men Lisa gjorde samma misstag, om hon inte gjorde de med flit...

   Läste bok, typ alla drog... Sen fick ja nog, skolan va ju typ helt tom o där satt ja o väntade på att mor skulle ringa o ge besked om hon hade fått nån vaccineringstid, nej, så jag packade ihop, klädde på mig och gick ut i, regnet!? Aao, gick fort, mot New Yorker, på vägen träffar jag Tjejerna o Jakob som ja tidigare sagt hejdå till! :D Så de va ju lite kul. Trodde dom skulle till station eller nåt, men dom skulle kolla på en klänning, inte Jakob dock, hans resa tog en annan väg därifrån. Vart han gick vet ja inte riktigt, men aja. När vi kom till skyltfönstret där klänningen skulle va så va den borta! Men vi gick vidare, de va mörkt...

   Ja köpte inget på newyorker, men dom hade ganska mkt... Mamma ringde o sa att de inte blev nån vaccinering mot svininfluensa idag. Hopp, sen va de 6min till bussen skulle gå så ja hann titta in på guldfynd också. Sen träffa ja Sabina o Sofi :D Trevligt med allt folk. Haha (Lisa på bussen, -varför kommer det massa folk :/ :() Heh aja...

   Bråttom till ridningen!!! kom i tid iaf. hann med Akilles lite också som ja numera träffar ca 3min /vecka seriöst katastrof! Funderar på att bli skötare igen. Funderar på att bli pilot också, gå i syrrans fotspår. :) Funderar på mkt ska du veta. Men ja fick Clou ! :D Precis som ja ville! De va roligt, hon är rolig. Vi gjorde typ mkt. En tjej trilla av Nero också... han va typ lite konstig, men a. God mat när man kom hem och lakritsspucken, filmen altså. hehe "Macken-filmen altså" Den e bra. Men sen va ja tvungen o gå ut med hunden och jamenar vilket normal människa gör det precis efter dusch och bara slängt på sig halvt pyjamas (långkalsonger o tjocktröja) Jag! Ville ju egentligen inte för det va så otroligt kul o flummigt på datorn, pinnacle studio, lakritspucken bloopers... a men ja gick i af. Sen när man kommer ut så börjar man springa, nånting i luften? Jaaa Det måste de varit o nu vet ja va det var. Hehe Backman: Titta det finns nånting, I´ts the force! :P Ehh jo! Det började snöa! Stora härliga vita snöflingor! :D Jag lycklig!

   Nu är jag här, ska läsa mera bok. Ska gå till skolan imorgon. Men först ska jag kolla på vädret. Och sen får vi se. Men jag ska bli pilot. Tack för mej. Hejdå kraamar! // Vicky

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards