Vicky

Alla inlägg under november 2009

Av Victoria - 10 november 2009 21:28

Tjaa!

Idag har ja varit i skolan. Kunskapsgymnasiet för er som inte vet, och ja e ingen nörd! Elr? :P

Hur som helst så e ju tisdagar typ som en vanlig dag då.. onsdagar är något annorlunda då vi inte har några obligatoriska grejer alls typ förutom ca 30 min elr nåt:S Men de e soft! Sen blir det säkert vaccinering imorgon också... men vi får se hur de bilr me den saken, de två förra gångerna lyckades ju inte så bra (ja fick inget vaccin). Men idag har ja faktiskt inte varis ute på youtube någonting! Fantastiskt... Jag har istället redigerat film.. nu håller ja på o sammanställer "lakritspucken"s tabbar och a, bloopers som är otroligt många. Längre än själva filmen liksom:/ Men det är roligt, flummigt värre... A, men va annars om man jobbar med nåt skolprojekt tilll klockan 11 på kvällen? Nog om detta.

   Jag ska försöka bli en bättre människa, punkt slut. Och imorgon ska jag rida. Undrar om Lisa fick Bard idag.. Jag vill ha Akilles, men de får ja inte. Då vill ja ha Clou, eller nåt.

   Hah kollade på galenskaparna igår btw.. askul! men okej, aja. Kaka

Hej då! Puss o kram! Godnatt!

Av Victoria - 9 november 2009 17:40

Hejsan! Nemen Tjénarée ;)

Red Bengan.. igen det gick typ bra och Mats e bäst, sådeså... sen cykla man (vi kvinnor) och kom hem o åt maat. Usch, men i alla fall... åkte buss till skolan, kom lite sent, men det brukar inte göra nåt :S soft... I alla fall, de va vel okej, blev lite drygt sen på slutet bara... men va bryr ni er? När ja kom hem bakade ja en kaka efter att ha lyssnat på "all I have to do is dream" <3 fast utan nån människa som sjöng... lyssnar på den nu också btw... men nu sjunger nån;) Okej de va ju såå inressant. Jag har bakat en kaka idag. :D

Av Victoria - 8 november 2009 12:48


haha skaftöbron... bron i grundund va ju lite mesigt å hoppa från elr? skaftöbron nästa då! :P Närrå... galet.

Igår blev de 3-2 till madrid som ja skrev igår. Ja, de va braa! :D Kaká gjorde 1-0:) skitbra... Fars dag idag, så ja ska laga mat. Lisa tävlar, lycka till! Med Nemo.. ;)

Av Victoria - 6 november 2009 16:08

... ja.  Hej på er allihopa. Snart ska jag rida mitt älskade Russin<3 ;) Sen blir de möte på lo då ja ska slösa lite jesuspengar som ja fått :D Riiik :P Eliiiiit:P Nej men tänkte lägga upp nåt youtube-klipp... (nu igen!) Men vi får se om de blir nåt, jaoo....

näej, hitta inget. hejdå! <3

Av Victoria - 5 november 2009 17:05

Pato


Kaká

Bara för att dom är BÄST ;D

Av Victoria - 5 november 2009 16:09

Snö!<3 :D

Av Victoria - 4 november 2009 22:16

Borde räkna matte... för imorrn e det prov, men sitter o gör film istället... :/ De e mkt roligare. Men nu e det för sent, så nu ska jag sova. Imorgon ska jag vaccinera mig mot svininfluensa... Idag har jag klippt naglarna, ridit O´boy och druckit O´boy. Janna kom till kunskap också :D och ingen snodde min hjälm:D Ja, de finns mkt att va glad över här i livet... men nu ska jag soova, sova säng säng säng! Godnatt!!!!!!


Av Victoria - 2 november 2009 22:41

Heej, måndag igen. Cykla till Jälla där vi bara va tre pers som red, asbra:D Sen cykla vi hem o åt, sen cykla vi till skolan och spelade nåt spel i 2,3, timmar, "minister för en dag" De va la skoj! ;P A, de va lite kul... alla va helt inne i de där spelet sen... men ja ville heem. Men så kidnappa Carro mig, där fick ja igen, så ja skjutsa henne till busshållplatsen som vi aldrig kom till för bussen va tidig så hon missa´n.. så vi rörde oss vidare mot centralstationen. Ja gick in på biblioteket, men där hade dom inga böcker, (som ja behövde/ville ha)så ja cykla hem. pluggar typ, eller inte. Snackar med Janna i telefon istället och sen bakar vi en kaka. Och sen, och sen och sen.. nä nu orkar ja inte mer... Hur kul e de för dig o veta va ja har gjort hela dagarna? Typ, a, okej, vem bryr sej!? Ja förstår dej...

   Men nu dampar jag! Milan-Real madrid imorgon!!!! Och för er som inte förstår daminngen såå... är det imorgon! Och det visste inte jag förrens nu. så nu blev de panik, och ja, vi får se hur de blir.. Men ja vill ha viasat! Okej godnatt. <3

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards