Vicky

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Victoria - 12 november 2011 19:26

Ursäkta mig att jag inte pallat bloga på ett tag, hinner liksom inte... Jag ligger typ efter i skolan nu. Suck. Orkar inte!


Det va liksom chill i början av veckan, i tisdags hade jag precis haft engelskaredovisning dagen innan och inte sådär jättemkt att göra så detta sysselsatte vi oss med:

 

NERDS

 

Hihi Tetris e ju ba för kul asså! Men inte okej när man drömmer om det t.o.m

I onsdags hängde Lisa me till ponnyn och red en sväng på banan, han e så fin o duktig!

 

Sen varé torsdag; Ännu mera häst:

   

Red ute i sommarhagen på Ellen. Har typ saknat den tjockisen =)

 

Igår varé halv sju hos Jakob. God mat och trevligt folk i ett trevligt hus. Mycket nice! =) Det va kul.

Har varit så onyttig hela veckan känns det som, kanske därför jag inte mår så bra.

Jag ill flytta hemifrån, och få kontroll över mitt liv. Skaffa lite rutiner, pluggro och inte behöva anpassa mig till andra. Oj, så självisk man kan vara... Inte bra. Aja.

   Nu kom jag på att jag ska dansa Lindy hop imorgon, jag blev glad =D


Kram på er!     

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards