Vicky

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Victoria - 13 november 2011 22:15

Hejhej!


Kom precis hem från Lindy hopen, det var skitkul å dansa idag! Vi fick lära oss snabba charleston, ser ut typ såhär, fast mycket enklare:

I slutet körde vi typ skitfort och alla va helt dyngsura av svett, usch! xD Men roligt va dé iaf. =D

 

Så får man sms från Josse som frågar om ja kan hämta henne o Albin på stationen imorgon kl. 07:20. Där försvann den sovmorgonen...


Fars dag idag! Så jag måste ju skriva något fint om min käära far, inte bara för att jag måste, men för att. Det är inte så svårt. Bättre far finns inte... han är cool (på sitt sätt ;)) trög alltså, lugn, chill lixom. Bestämd. Söet. Han är... den bästa matte- / fysik"läraren" ever. Utan han hade jag inte lyckats så bra i skolan som jag har. <3 Och han har humor. O.S.V


Skulle bakat paj till han idag, men det kanske får bli imorgon istället för mamma lagade mat. Att hon alltid ska ta den uppgiften ifrån mig. Och justé! Asså... mamma lagar alltid mat. Det är ganska drygt ibland när hon gör det fast typ ingen är hemma eller vill ha mat ens... =S Om man inte har tid att äta blir man ju så illa tvungen bara för att göra henne sällskap. Det kan förstöra ens planering för dagen, men det är ju inte hela världen kanske men bara drygt. I alla fall, hos Jacke snacka vi om det, hans kompis hade sagt till sin mamma när hon frågade varför han inte gjorde sina läxor; "Varför är inte du i köket?" Och alla blev upprörda, såklart. Jaba, eh min mamma skulle typ ba, hopp, okej... och gått iväg. XS Suck. Och så frågar jag henne igår ba; varför är du i köket o lagar mat hela tiden? (För hon förstörde min dagsplanering lite vah) Hon ba: "För att det är min uppgift som mamma.." Jaba eh hallå, häng med lite i världen vah, vi lever inte på 60 -talet. Oj, jag är så dålig på historia, och politik. Yapp, that's mee.


Psykologi är otroligt intressant däremot! Och språk =)


Lisa ska ha idrottlektion imorgon? Jag lyssnade på musik när ja cykla --> <--lindyhopen och blev typ astaggad på att ha en lektion jag själv! Asså fatta vad kul o ha typ ett sånt där gruppträningspass där man får alla att dansa och klappa i händerna i takt med musiken. xD Skulle va skitkul tycker jag... kanske ska ha idrottslärare som plan B i mitt liv, haha.  Fast då borde jag ju läsa massa såntdär ped led o grejjer... Aja


Kaka ´ =D

 

Han kmr alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3 =)

Natti natti people

Av Victoria - 13 november 2011 14:30

Asså jag har verkligen ingen energi kvar. Men jag har inte förbrukat någon heller tycker jag ? Kanske just därför... Men jag orkar ju inte! Ska skriva om hungersnöden i Irland, på engelska! Intressant eller? Nee måste skriva om politik och det är typ det värsta jag vet..

 smoke weed everyday

Vill träffa Sarah Tomasson. !

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards