Vicky

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Victoria - 18 januari 2012 23:06

Flum me syrran

 
 

Så går det! Oftast =P



 

Av Victoria - 18 januari 2012 19:36

Tja!


Idag sörru, har det varit en riktigt bra dag, måste jag säga. Haha, lyssnar på (Miiiilan, miiiiilan, solo con tee ... xD) Känner mig som en vinnare nu när jag fått plånkan tillbaka. Åkte till stockholm och hämtade den där, Jimmyboy följde med =D och joinade mig, visade vägen till klarabergsviadukten 63 också, där Australiska ambassaden ligger. Jag skulle bara fråga lite fråor om det här med visum, men behövde visst boka in ett möte med dem eller ringa och prata via telefon. Väldigt seriöst ställe.


Ja, sen tog vi en promenad till gamla stan och fikade på ett café vid Bellmanstatyn som är så otroligt populär (haha). Det var väldigt trevligt! =D Kaffe är aldrig fel, och äppelkakan var utsökt. ;) Sen köpte jag en ost på coop nära som låg precis utanför, random jag vet, men sån är jag.^^


Jimmys o min fina kaffe-latte:

 

Kaffe    

Sen bar det av hemåt i stockholms rusningsvimmel för en 100kronorsbiljett jag köpte på pressbyrån. Hade ju bara kontanter eftersom morsan spärrat mitt kort... Hem kom jag iaf, typ halv 6, då varé mat här hemma. Sen red jag ut en barbackasväng på Sky med Otto och Linda, mysigt i snövimlet! =)


Juste, hallå, det är inte slut här, jag ska typ räkna fysik eller nåt annat duktigt sen. Men i morse, då! Då träffa jag Lisa och Anna i stan och vi gick till apollo och bokade vår resa till Egypten. Underbart! =D Sååå 7kt taggad!! =D =D =D


Kram på er alla människor! Glöm inte att ni är älskade och fina precis som ni är =) // Vux

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards