Vicky

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Victoria - 21 oktober 2012 00:21

ursäkta för det

20 oktober  


men så nu skriver jag en dikt. (har en känsla av att detta kmr spåra ur som alltid, men jaja. "Nåja, vi försökte!")

Idag red jag set på Dawn <3 med Cameo och Frank som e Rob's favvo. Idag köpte jag lattetakeaway av greken Kosta i kassan. -vilken dag händer inte det? hah Idag hjälpte jag Brad, noddy, lisa o helena innan Garangula spela 1:30.

Vi slängde runt en död råtta på folk. (Jack o Rob) haha


 


Idag efter matchen när vi stod o putsa sakerna kom Rob o tvinga iväg oss o ta en rast. Tog hans kreditkort o köpte dricka till oss och alla andra (Box of beer) i stallet Idag kom Jack o Nick in i stallet ridandes på den röd honda-motorbike topless i bara badbyxor o handduk. Jack: "Ive no idea what were doing" Jag; "Jack, do you EVER know what youre doing?" (I tanken)


Ikväll tog vi takeawaymaten. så himla gott. men lite för mkt, så nu e ja lite uppe i varv. toobad.

haha så kul , ja läste vad jag eg. skrivit på denna blogg o såg att ja skrev de där med kängrun som hoppa framför oss när vi red o jaba inte ladda upp filmen haha för den va värdelös ändå men så ba; man ser nog inte så bra men... xD HAHAHA LIXOM


Ååh ja, så bra humor har jag för tillfället.


Beat e lite rolig. Shit han skulle bli bra skådis. Så går han o spelar polo... bra där, bra. =P

Va gör man om man ine kan sova och allt man kan tänka på är nåt som va som en dröm, men som va verklighet men som känns som en dröm fortfarande och förvirrar ens känslor? man skriver en dikt.

Amen.


tack o adjö goodbye


För idag, för i afton. god afton. Åh julafton... jaba läser nix blogg åh bah ååh jul <3 menså är jag här. Och det är sjuuukt varmt! SOMMARN KMR YAO


Hitta förresten ett ställe igår där det stod telstra på min mobbe. va ute o gick i höga gräset bland bruna ormar (haha mamma, jag har blivit kompis med ormarna, bra va? =D =P) nej sry skojja bara såklart, men gick där iaf, fast såg bara massa hoppande kängrus. åsså hör jag pblingblong o får massa sms "Call 101 you have 1 new message in you messagebank" Ingen sa nåt i meddelandet. Ringde far. Han va engaged. haha (upptaget) tänker YES! nu ringer han snart tillbaka. Han ringer tillbaka, ja försöker svara, men hör inte ett skit. Åsåå ba nee de går inte, no network, no connection, only emergencycalls menbamen skitpårejj. Menså det va det med det. Så ni, vet där hemma, har ingen connection ALLS här ute i ingenstans.


Jamen va gör man omt man inte kan sova o ska vakna 4 imorgon bitti? Match igen. Sen fest på kvällen. Sen nästa morgon upp ännu tidigare säkert o fixa iordning allt o sen drar vi så fort som möjligt till garangula igen, tio timmar i bilen. Med en trött lindsay. Ojojoj Och lena nu också.


Va ja ville säga med det var helt enkelt ingenting. Nej nu vart det för långt, ska FÖRSÖKA blunda.


Goodnight! //Ictor

stod i vattnet o kylde ner ponnysarnas ben lite =)


 


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards