Vicky

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Victoria - 6 november 2012 03:03

Japp, en stor dag idag för alla australienare. MELBOURNE CUP


Ja kom precis från the common room där jag bakat hallonpaj som blev ganska populär -som vanligt =P jaba ät på ba. Imorgon börjar jag jobba med dom =) Med unghästar=)


Kolla Melbourne cup på tv. Robs flickvän, Fransesca;


 

så dom e typ kändispar =P Nemen det e lite coolt tkr jag. =)


Jag är ju ledig så gör inte så mkt vettigt... måste bara hitta den där koos så vectra o cameo kan få av sina skor.. Min bil för tillfället är en liten Toro. hah


varmt väder, vindigt -blåsigt alltså på svenska.


hejdå


Av Victoria - 6 november 2012 00:06

5 NOV FORTFARANDE

Drog till poolen å bada dårå, chilla, sola lite sära... i min ensamhet.

     

haha random film:


 

   

Tur att ja tkr om å va ensam. Inte så bra att jag e skittrött. Somna o vakna precis bara för att ja råka hamna i lenas säng efter målat naglarna, nu missa jag tiden att gå upp till internet igen men ahja. Vi tar det imorgon... Har två hästar i hagen. Har lite lust å sno ett träns av nån o bara rida runt lite på kul. Knäppa lite kort kanske? Utsikten är underbar här. Men inte som i Gundy.


Jag saknar att göra egna filmer så mkt... elr bara redigera, och filma! Med en filmkamera. Sätta ihop saker till musik, skapa nån sorts stämning och historia...


Dom hästarna i hagen är såna dom stoppar in embryon i, så polohästar föds från dom ;P Coolt...


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards