Vicky

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Victoria - 6 mars 2013 07:00

Så i måndags va Kane också ledig så ja hängde med han hela dan =D efter han kommit hem från festival 1am söndan innan o jag o brie drog från mitt hem för o hälsa på'n så tidigt på morgonen hah. kaoz, men de va nice. vi hade ju lite firande på gården. För vi vann!!! Mandalay vann, Matt, Timmy, Nick o Andy. Så efter finalen som va runt 5 sådär skitsent vart vi bjudna på middag hos Nick i hans vackra hus. gott. Vonny hänka =) satt bredvid nån fransman haha han va söt. Han va i himlen när dom bjöd på rött vin o ost o kex haha så himla gott! mm´mm =) 


Mkt trevlig middag. =) Sen efteråt sa ja till timmy om champagnen ja fått på min "födelsedag" av Nick som ja ville dela me timmy för de va hans förstjänst att ja fick den för han flytta min födelsedag haha (för han ville ha choklatårta av matt) xD fick han inte... men ahjja så han hade sagt när vi vinner ska vi fira med den. när vi spelar i samma lag alla fyra. jaba okej. så andys syrra som också e här numera kom över med brie och så snacka vi lite alltmöjligt poloskitsnack skvaller o grejjer. själv va ja mest tyst o messa med kane som ba 10 på kvällen nu sluta festivalen, jag dör av dehydration, men det va skitbra, utanför väntar på hayden. mobilen dör... sen varte tyst jaba men suck... skulle ju komma å hämta'n men han tog buss o tåg o grejjer o lyckligtvis plocka en taxi upp han på motorvägen men ahja de va inte det jag skulle säga haha


Va skulle ja säga då? Jo kanske att jag körde en stor svart bil, Irus -tjejernas boss /manager från sandlafords bil. Ute. kane va hungrig. körde drive in mackas. -donken. lämna hans hem gjorde vi, brie och jag trötta klockan 3 på morgonen. vakna vid nio igen, drog hem till kane, köpte ägg o bröd, gjorde ägg o bacon frukost, mm =) satt ute o åt. 


drog in till kings park


  hade en awesome chill dag. hämta upp Brad som e här nu. Ni vet han från kanada med fluffhåret, fast han hade klippt sig nu =) åsså tänkte vi dra till scarbrough beach för lite midda elr nåt men hamna i fremantle haha. Kane missdirigera LITE (åkte ba åt helt fel håll) haha men aldrig vart i fremantle och de va mkt nice satt på brygga vid havet o hamnen, massa snygga båtar. drack kaffe o käka glass. tumme!


Kändes som en svensk sommar,perfekt värme, sol o moln, lite skön vind. och i fremantle, fiskmåsarna och saltvattenlukt där...


nu sitter ja i shoppingcentret igen. har ridit hela förmiddan, gjort gripandes tre set. Fina hästar. Mina armmuskler börjar säga ifrån lite. och galna hästar gör inte saken lättare haha, sista setet orka ja inte me dom ville ba springa o racea hela tiden så ja lät dom springa på haha men inte för fort mor, tade lugnt =P men så när matt kolla jaba oups borde kanske chilla lite. nemen ja älskar matt han är världens bästa boss.


Rob Archibald kmr hiiiit i april!!! =D=D=D=D=D=D o ja ska tydligen få grooma för han också =D Lyckligtjej.se å juste fick brev från janna i går. Asså seriöst. Då vart jag glad, haha visste inte vart jag skulle ta vägen älskareejj Janna <3 fast du läser inte min blogg... men iaf. haha ahja älskar er alla andra med (som läser min blogg då) och ni andra också som inte läser haha nu ba svamlar jag måste dra o shoppa.


catcha


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards