Vicky

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Victoria - 11 mars 2013 13:30

MONDAY OFF

Så, de va party hos tjejernas igårkväll, ja va på mackas som alltid hah internet. Sugigt internet nio på kvälla. Vonny smsar o säger åt mig o komma. Brie ringer när ja är på väg hem o säger kan du åka tillbaka o köpa mackas? hah jaba självklart jag körde precis om en polisbil som är bakom mig här men de e lunch ja gör en u-turn... åkte tillbaka o körde drive in, beställde gripandes 5 meals haha, bara jag i lilla lila bilen men ah, de va kul. så kommer jag till huset o massa folk e där. Sitter utanför o snackar.

Iaf, de va för mkt folk för mig så ja drog hem o sov efter typ en halvtimme hah... Vakna nio. Drog in till midland som vanligt. wifi, kaffe. Drog till stranden med tjejerna o sandalfordhästar. Brigita, Chloe- groom från serpentine körde trucken, Alex, vonny, becky och sarah med sitt brutna ben - fotograf =)

De va rätt awesome o gå i havet med hästarna o galoppera på stranden. ba leva en av mina drömmat du vet. =D

   
min häst manuka
chloe and lara                      

ja ramla i när en våg kom, tappa hästen
 
becky dragging me up on the horse
 

                   

 bara en av dom där sakerna ja måste ha gjort i livet. åsså STÅ PÅ HÄST HIHI =)


saknar grundsund, familj, vänner, galenskaparna, bonäs, häst och hund o katt kanske lite också =P piano, tv spel och naturgodis haha nic sluta skriva om naturgodis blir jue aaaavis! ;P


nemen ja mår bra gott folk. all good bro.


sunday monday happy day. 

Av Victoria - 11 mars 2013 03:09


Like a punch... no, like a hard flykick straight to my chest.
Feels like an empty hole in my heart. Waste of time. But good time tho, time I choose to never forget.
There is so many questions. In my head. So much I wanna say. But better not...
It's better this way. It's over. Game over. I lost.

I lost the game, big time.
No winner in this game? Why do we play it? It's just so sad.
But in the end there is nothing left than love on my side.


Kane if you read this, I still love you. I always will. Thankyou for making me stronger. As you would say "charachterbuilding".

lots of Stuff reminds me of you, and my memories with you, I keep the good ones.
Bye now, have a good life.


Learn from your mistakes. Stick to the truth always.
Find what makes you happy and live life as you should.
I did listen to my heart.


It's okay, I mean, nothing can break this girl. What's my name? Victorious.

...

catcha




Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards