Vicky

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Victoria - 14 december 2011 18:22

Jul. Relient K. Kombinationen funkar.  

Sätt på. Lyssna. Läs.

God rest ye merry, gentlemen
Let nothing you dismay
Remember, Christ, our Saviour
Was born on Christmas day
To save us all from Satan's power
When we were gone astray
O tidings of comfort and joy
Comfort and joy
O tidings of comfort and joy


From God our Heavenly Father
A blessed Angel came
And unto certain Shepherds
Brought tidings of the same
How that in Bethlehem was born
The Son of God by Name
O tidings of comfort and joy
Comfort and joy
O tidings of comfort and joy


To free all those who trust in Him
From Satan's power and might
O tidings of comfort and joy
Comfort and joy
O tidings of comfort and joy

Av Victoria - 14 december 2011 17:10

Vad betyder musiken och filmerna för dig egentligen? För mig betyder det ganska mycket. Det kan hjälpa en så mycket när man är på dåligt humör och lyfta upp en när man är på bra humör eller whatever mood man är i så funkar musik typ alltid liksom. Nice. Okej.

I fredas va gänget här o Zozan hade lagat JÄTTEGOD mat:

   

I måndas såg det ut ssåhär i skolan:

   

My social buddies


 

 


 
 

Sagan om ringen maraton i skolan. Det blev sent. Jag kollade på första, åkte hem till Josse i Gränby och gjorde julkort med Nics, skjutsa hem Nic, åkte tillbaka till skolan och såg trean. Ojojoj stackars de som suttit där sen två på dan. Jimmy hade bullar och mysig (men varm!) filt som kvinna fick låna =)Jag känner mig lättpåverkad just nu. Kom hem klockan halv fyra i morse, sov till elva och red pållen ut och hoppade hinder ute i hagen. Sky blev helt vild och jag drömde mig bort i saganomringen-världen och bah "Du är min Shadow faxeoch så sprang han ut ur hagen. Det va lite galet, men ja lyckades stanna sen iaf, och red tillbaka in för å lugna ner han lite och hoppade lite till lugnt o fint. Så duktig pålle


Sen red vi ut en sväng också o börna lite till bortanför E4an. Måste ju springa av sig ibland. Jag har försökt börja på den stoora svåra psykologiuppgiften som ska va inne på fredag. Det går inte så bra... =S Men vet du vad? Jag är glad ändå, jag borde sova snart, men jag mår bra, konstigt nog. Haha. Hej=)

BEHOLD THE MOST BEAUTIFUL SCENE IN LOTR:

Eeeeh på bra humör asså. Men jag skulle ju säga en sak... va va de nu då? Dessa datorer ba skäl mina tankar så jag inte kan hitta dem. Men ack så bra grejer... ahja. Joo men jag ska tänka lite, vänta.. haha kan lika gärna sluta skriva. Sry =P


Jag tror inte det var nåt förresten. Bara att du måste fånga stunderna i livet då du mår bra, för dem är inte många.


"It is not the days we breath that counts, but the moments that take our breath away."

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards