Vicky

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Victoria - 16 december 2011 20:03

Äkta lycka varar inte för alltid, och kan inte bara upplivas med vilje. Den kommer när du som minst anar det förstår du.


Den här skoldagen sög, rätt hårt. Vi sålde i cafeterian men pallade inte va kvar så länge, Lisa skulle till stallet, jag skulle till stallet, ingen ville typ köpa nåt. Det är ju fredag!? Tolka förgående mening som ni vill... men i alla fall. Dé va lite värdelöst. Det sluta med att vi åt upp allt godis själva typ. Och satte oss på bussen hem.


Sky och jag red runt på banan, han va duktig. Red lite bommar på böjt spår, det gick så bra så, inspirerad från gårdagen då jag red Bengan, jarå. Bengan va jättefin igår, det va kul, det gick så bra, men nästan lite för... lätt.Sky är lite mer att jobba med han. Men man får inte köra för hårt, han kanske har ont ju, gamla gubben... höger galopp är ju lite kaos asså... men jaja. Alltsomallt gick det bra endå =)


Nu måste jag skriva klart psykologi och labbrapport. Men nu kom syrran in med en julgran (!) haha hopp, okej. NICE =) Kanske pyntar den istället. ^^


GOD NATT Dåh

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards