Vicky

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Victoria - 21 december 2011 20:00

Nej, jag har faktiskt handlat julklappar heela denna dag, eller okej, först åkte jag till skolan en timme tidigare för att panikartat göra lart dikterna med Anna som vi läste upp för gymnasiet. ;) Jimmy sjöng två låtar makalöst bra och en Isabelle var också mycket duktig (!) Victor spela piano och lärarna Andreas o Rickard körde några gig också. Nicenice ^^


Sen gick jag å handla julklappar. Men ack så svårt det är- Asså, jag har börjat skriva ack. Seriöst. Ibland undrar man vad som händer, men det är ju ett ack så utomordentligt användbart ord!! Haha juste, Kevin kärde bästa imitationen av André från idol. xD Typ dog av skratt. Ååh det va så underbart kul. xD hahaha Tyvärr så hade jag ingen kamera eller mobil så jag kan inte dela med mig av det. Men sök på facebook, där finns det nog, eller inte, eller nåt. Hur som helst det var kul! 


Men det jag skulle säga var att du vet den där känslan när du hittar en sak du verkligen vill ha, ett riktigt fynd lixom! Jag hittade den tröjan (khadidje-sverige;)) och blev kär. på riktigt, så den kan jag ju inte ge bort nu när jag vill ha den själv. När jag... med in egen kraft tog mig dit två gånger för att prova och verkligen vara säker och bli kär två gånger och nu sitta här med den på mig och inte vilja släppa taget om den. Åkte hem mellan de där två gångerna och t.o.m kollade upp vad som menas med det som det står på den. Det finns ju ingen annan heller, för detta var på Myrorna, och där kan man ju inte köpa presenter, eller? Jooooda Men nej. Jag är egoistisk några månader till när det gäller dennna tröja. Sorry


Okej. Vad ska jag köpa till Lisa då? Här är vad hon vill ha: En cardigan(från cubus elr va de nu va ;P) Bruna leggins, pyjamas, riktigt fina ridvantar, armbandsur, halsband, örhängen m.m.Det är mycket at välja på i denna värld. Men lättare att ge pengar eller nåt ist. så man kan köpa det man vill ha själv. Ojojoj jag börjar bli gammal känner jag. 


Orkar inte mer. Ska nog sova snart. Men riktigt taggad inför imorgon, ska åka skridskor med vännerna ! =D


Sky:

                     


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards