Vicky

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Victoria - 2 april 2011 15:48

Alltså svenska nationella kan ju gå o slänga sig i väggen! Det går inte bra att göra tal, hah så bered er för att mitt tal kommer bli helt fail, ni som kmr höra. ;P Och det är för att jag INTE ORKAR MER Svenska. Jag vill byta språk. Nu.

  

Igår kväll kom hovslagarn och fixa min hästs höger framhov, så jag har kunnat rida två dagar, igårkväll var klockan nio, så man såg nästan ingenting, Sky blev rädd för allt. Fast det brukar han bli, så det va inte så farligt. Men oj va vi sprang! På vallen, det märks att de har tävlat med bilarna på vägen bredvid asså...


Idag har jag skrivit ut massa gitarrackord till töntlåtar som jag sedan suttit och spelat.  Men i alla fall, så cyklade jag till stallet och red igen. Han är såhäär fin!!! =)


Nu måste jag plugga, so long! Freaks

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards