Vicky

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Victoria - 20 april 2011 23:30

Tjaaa!
Igår va jag på upplands med sarah och skrev prov, det va kul =D haha vi fick sitta i ett stökigt rum med massa pärmar och motorcykelgrejer och skit... Lärde mig massa nya saker =P Typ vad LGF står för ;)


Sen solade vi med glass och pasta i en kruka, som vi fick av en skön snubbe på hugos kaffe.


Imorse flög jag en liten cessna =D Malin körde dock mest, en jag fick testa styra lite, =P Det va kul! Ascoolt, fast det gick väldigt fort, va uppe typ 20 min, kändes som fem, flög över Uppsala, allt va så liitet! =)


Sen träffa ja vännerna Saris o Jackie på stan. Vi gick runt lite och satte oss i en soffa mitt på gågatan, men ville inte va med på tv så vi gik därifrån xD Sen, efter ett tag käka vi sallad vid fyrisån. As niice


Vad skulle jag göra utan er kära vänner? -ha ett fett tråkigt liv.


Imorgon bär det av till Strömsholm! =D


Cristiano mååål!!!! =D Yeeey (El classico på TV)


Min kaka har klipps sig btw, men insidan e den samme gamle humoristiske söte lille mannen. ;P


haha

 

Heja Real Madrid, åh Janna e verkligen där! I Spanien. Kram o godnatt nu!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards