Vicky

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Victoria - 26 april 2011 23:42

Påsklovet va ASNIICE, sol hela veckan och bara sköna dagar =D Träffade roliga människor på stan, solade och äntligen - fick jag flyyyga ! =D Liten cessna med Malin. Det va ganska awesome att va där uppe i luften. =) Vet inte om jag redan skrivit om detta =S de va ju ett tag sen... Men jag tog massa kort o skit men hade inte minneskortet i så nu kan jag typ inte få in det i datorn -FAIL.


Nemen okej... det va ett riktigt nice lov asså. Har varit i strömsholm fyra dagar och gått upp vid 6 varje morgon, stalltjänst och diverse jobb. Ridning två gånger / dag =D Riktigt roligt var det! Vi hade två hippologer som "tog hand om oss" och de va riktigt sköna, haha. (y) Strömsholm e jättefint och jättestort. Kolla, Jens Fredricssons häst Lunatic:

  Japp, hon står där. Asså denna häst är typ känd om ni inte fattar det. =P

En annan häst:

 

Äta paj =)

  Haha Lisa<3:

 

Har filmat lite också, som jag jobbar på... istället för allt plugg. ORKAR INTE! Satté, på den vägen är det.


Jamen alla va typ döda i skolan idag, inte bara jag. Engelskalektionen, somnade seriöst nästan! Ögonen ba föll ihop, jobbiit.

  Hah kul att Jimmy gör äkta minen där. xD

 

GODNATT

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards