Vicky

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Victoria - 2 maj 2011 21:16

Hihi hej =)

Valborg är förbi,det va en nice valborg. Fast det blev inge bad. Men massa annat sjukt kul =D Kom hem igår, söndag vid typ klockan tolv. Gick å la mig. Sov hela dagen, ända till klockan tio på kvällen! =O Fatta! Jaba shiiet, det är mörkt ute, vad har jag gjort? Sovit bort hela dan, åhnej! typ. Eftersom jag skulle upp klockan 6 imorse varé ju ingen idé att gå upp igen. =S Så jag tog på mig pyjamas och gick å la mig, typ. Kunde inte somna direkt, men efter ett tag så gick det. Ojojoj


Red Ellen imorse, det gick ganska bra. Försöker räkna matte nu. Det går så OTROLIGT tröögt, nya saker varje sida liksom, manba vaaa? Die math, DIE! Dear math, Grow up and solve your own problems. Men jag tänker inte låta skolplugget trycka ner mig.


Vi har en bra grej på kylskåpet, ska skriva upp den här:

HUR MAN GÅR MISTE OM LYCKAN:

Genom dagdriveri.

Genom obeslutsamhet.

Genom brist på omdömesförmåga.

Genom onödigt gnat och dåligt lynne.

Genom att överdriva svårigheter.

Genom att lite på ovärdiga människor.

Genom att försöka att hastigt bli rik.

Genom att låta ambitionen kallna.

Genom att aldrig våga ett försök.

Genom att göra nöjet till huvudsak.

Genom att vänta på att tillfällen ska yppa sig.

Genom att arbeta endast när man har lust.

Genom vårdslösandet av sin person.

Genom att alltid se en sak från dess sämsta sida.

Genom för stor självtillit efter första lätta seger.

Genom att låta tillfälligheterna överrumpla sig.

Genom att drömma om stordåd, i stället för att uträtta de närmast till hands liggande småsakerna.

MED ETT ORD:

Genom brist på arbetsamhet, självbehärskning, allvar, glöd och förutseende.


Oj, den va lång. Men i alla fall så bakade jag good kladdkaka idag. =) Jag älskar alla mina vänner! <3 Kram på er! =)

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards