Vicky

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Victoria - 6 maj 2011 23:28

Idag va de ganska kul i skolan, satt typ en timme med en whiteboard tavla med massa små magnet ord på som vi satte ihop till roliga meningar, De va lite kul! =) Sen varé idrottsseminarie, tror jag aldrig stannat i skolan så länge på en fredag förut. Men det var skitgod mat! Tacobuffé liksom, random? Nej. Inte alls. Grattis Hurra killar uppvaktar efterivrig tryckare och skurar dina vackra fötter. bra. nej. Hah, typ så =P


Såg på draktränaren hemma och mysade med systrarna. Den tredje kommer hem på söndag! Sen cykla jag till stallet och red lite markarbete, det gick ganska bra faktiskt =) Vara väldigt ambitiös å putsade sadel o träns också, dessutom kratta jag spåret efter mig, den döh! =P Sen blev klockan tio och jag åkte hem. Nu sitter jag här och har halvt panik över skola, matte framför allt och uppkörning. Vill ha körkort nuu!


Jag kom på en sak när jag mockade, tänkte typ på personligheter och så... Asså, man kan ju bara bli mobbad för  den man är.


Hur skulle man kunna bli mobbad för någon man inte är?


Såå... var glad med dig själv. Slutsats.(Känner mig som en riktig blondin)

Oj, nu blev jag trött. Godernatten!

Av Victoria - 6 maj 2011 00:04

Heey

Fysikuppdrag hela dan och igår, har nog aldrig pluggat så mycket och länge förut... Det gick så trögt! Men nu är den inlämnad, lite innan tolv sådär, hann precis, nerrå =P Men asså ah, vad skulle jag göra utan pappa då? Han e så sjukt smart, förstår inte... Önskar man hade fått hans fysik-hjärna . Nemen okej. Jag har lixom plågat mig själv med detta, aldrig fått någon riktig rast. Tog en rast, som jag njöt av väldigt mycket då.


Nu fick jag panik. Måste ju plugga matte och grejer ojojoj. Asså jag kan ju lika gärna stanna uppe nu när jag är vaken, och fortsätta plugga. Svenska, kemi eller nåt. Vilken bra idé. Engelska NP imorgon. Skriva på engelska? I can't do that! At least not good. I will die. Yes. Tomorrow is my last day on this planet, earth. I guess this is my devise.

Dear earth, it was nice knowing you, before you got too foul...


Öh, här är vi i arenan och ska ha engelska elr nåt:

    Väldigt intressant.. men bilder är roligare än bara text eller hur?


Yes, we think so.

Okay.

Ibland så kräks jag.

Godnatt så länge då! Vi möts på andra sidan...

//Vix

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards