Vicky

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Victoria - 10 maj 2011 23:00

Asså ni anar inte hur flummig jag är just nu! Har så tråkigt så allt blir typ skitkul! XD Träffa en asrolig snubbe på omegle, men han dissa mig. Han va typ fett cool o ba yow bro, catcha later gonna surf some waves brooh, And I was like, Baby baby baby nooo!

Haha skämta bara! I didnt say that, anyway. Detta tyckte jag va skitkul liksom, för å ah, eh... ja:

 

Hen va lixom helt me på noterna xD.


Nu ska jag gå o göra glass... innan det blir natten.

Av Victoria - 10 maj 2011 22:40

Haha hej!

Vackert väder gör en glad. =D Die Bart die! Idag upptävkte jag hur roliga alternativ som finns på de där FB-frågorna, så efter att ha bakat två pajer (kättfärs & äppel) och hippat studsmatta samt spelat Nintendo satte jag mig här och garvade lite åt dom:

     

Har inte rört mig sen dess... jorå =P Det har jag

Sen kom jag på att omegle va ju länge sen, så det va lite roligt där också, jag bestämde mig för att hitta en svensk. Och SÅ HITTAR JAG EN PÅ FÖRSTA RANDOM PERSON JAG FÅR!

 

Fast han va ingen bra människa... haha men göteborgare! =)

   Jag ska göra hemmagjord glass... nu? Godnatt då!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards