Vicky

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Victoria - 1 juli 2011 13:48

Haha hej!


Jag ville bara berätta en lite rolig grej, jag satt här och blogga nyss och la upp alla bilder från dalarna och så typ ropar Nicole, "Justin Bieber på kanal 5! " och springer ner, haha. Jag sitter kvar, men när hon ropar en gång till kommer jag ner, lite garvandes. Det va Ellen Degreens show. Hon e cool =) haha både Nic o jag tyckte det va lite pinsamt, asså han e så liten och töntig, lilla plutten... Jag fattar inte att folk e så galna i han. Stackarn lixom. Skulle inte vilja ha massa folk kutandes efter mig som typ storbölar. Men han hanterar det ganska bra,  I guess. Bortskämda unge... Nemen okej. hah Nog om detta


Mitt liv, min sommar so far har bestått av ca två veckor i Dalarna, som ni såg. Och mer då? Jao typ massa andra känslor och tankar som fyller upp dagarna. Försöka leva på som vanligt? Ganska svårt, ja. Men det ska nog gå bra, jag har tänkt klart, säger vi. Finns inget mer att grubbla över, eller det gör det säkert, men det finns ingen stor vits med det. Så jag avreagerade mig på papper lite här och var så nu ska det vara ute ut hjärnan halvt, så =)


Jag måste sticka klart strumpan. Jag vill installera sims2 och gärna 3, igen, det försvann nämligen ur Nicoles data när hon installera windows 7 på den. Och så ska jag fixa massa andra saker.


Jag vill åka ut till länna och bada med alla som vill. Det vore ganska awesome om jag fick låna bilen, där får plats 6pers och jag (chauffören) =P. Såå hoppas jag pallar fråga folk och folk kan hänga på =)


Alla!? Nej Folk varé ju!!! Sa fel på bryggan, FOLK ska det vara, inte ALLA. OBS (till Sarah o Lisa) Vem mer läser bloggen? hallå? Eko eko eko... o... o... ne, just det, okej. INGEN.


Ingen och någon bodde i ett hus, ingen gick ut, någon gick ut, vem fanns kvar?


Nu äré mat vah! Hejdå

Av Victoria - 1 juli 2011 12:49

Jag har inte bloggat på lääänge, för ja va uppe i dalarna å hängde dårå. En bit utanför raggarstan. Det va rätt nice. Sammanfattning: bad, träning, bakning, stickning, armbandspyssel, shopping, får, lamm, kalvar, arabhäst, ännu mera bad och massa mat, lucky luke -läsning. Typ så ;)

   Jag älskar Frank Åhdal btw. Hans brorsa e cool också =P. Men i alla fall... lite bilder här:

        Han passa i den hatten =)

  Midsommar:

 

 

                                        Får får får?   Luke <3   Promenad i skogen     Söt Casper  

Det va bilder det!


Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards