Vicky

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Victoria - 25 juli 2011 15:45

Hemma igen! Här är det fullt igång med Eusopakonferens och hästen och GERJER. Jag har haft tre underbara veckor i Grundsund, önskar bara att de inte gick så fort varje år...


Har gått på Harry Potter premiären i Göteborg. =D Irra runt lite i stan,  hittade till slut biografen, hämtade ut biljetterna och åkte till mosterns lägenhet. Klockan 23:59 tisdag den 12:e va vi på biopalatset där alla var utklädda till någon i HP-filmerna. Och Nicole trodde hon skulle se satsigast ut o hamna i tidningen o allt...

   Haha sen varé två människor som kom in med t-shirts som det stod: "DIE HARRY DIE" på och "I <3 VOLDEMORT" Nicole ba: Hur vågar de visa sig här!? xD

     

BRA FILM. HÖGT LJUD DOCK: ALLT SLUTAR HÄR, öh, DÄR. På den.


Sen har vi ju vart på LISEBERG OCKSÅ!! AAAAAHHHH ATMOSFEEAAR =D

   

FLUMRIIDE =D Balder ÄGDE faktiskt.

Det var mycket roligt! Vet inte vart jag ska börja om jag ska berätta allt, så jag börjar inte ens... ;)

Fina Grundsund:

   

Moster Gigi, Anders, Wilhelm o Louise på besök =)     Casper i bergen   Thi ocean <3           Piraterna         Janna =D       Fiska krabbor med gulligaste kusinerna. =)

Älskar de små ungarna!


I tre veckor har jag varit i paradiset.

Borta bra men hemma bäst ?

Det är skönt å va hemma. There is no place like it.


Nu ska jag iväg o jobba ! =D

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards