Vicky

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Victoria - 1 september 2011 21:56

Shit asså, Idag var en ganska lång dag. Har precis duschat efter kvällsfodring i stallet, hade ju tänkt rida också, men hann typ inte och orkade inte heller för efter ridkurserna blev jag SÅHÄR dödstrött lixom. Det tog på krafterna... Ja men asså vadå, barnen kunde ju inte ett skit (!) Typ. Tack o lov så var alla snälla i alla fall, de flesta. Men det gick ganska bra. Sådär för att vara första gången ^^

  Jag brukar ta såna här kort nuförtiden, på morgonen, typ:

    Woow


Nemen jag vet inte vad jag ska skriva eller vill säga, jo! Specialidrott på Jälla idarå. Red Cortina =) Det gick bra, vi klättrade lite och red lite på banan, mycket nöje.


Innan det varé skola och första franskalektionen. Abdel är tillbaka, wohoou!

Kommer sova gott som en stock inatt jag lovar. =D Sååå trött,   Godnatt!



Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards