Vicky

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Victoria - 8 september 2011 22:20

Tja!

Ja men det skulle ju inte regna idag ! =o kollade vädret i morse senast, så regnar det hel dan! =S Puckat... Är så stressad i skolan, måste gå så fort jag kan från franskan. Suck, en halvtimmes lektion, så ovärt! Måste typ göra nåt åt detta... cyklade hem i regnet idag istället för direkt till jälla. Lånade bilen, mamma är bäst<3 å körde till oxkällan. Fick rida Calypso.

   Asså dryg häst, men ändå rolig. Alltid roligt att rida =) Sen varé 4H kurser. Det gick bra idag! Jag tycker typ att det är jättekul. Barnen är så gulliga och man blir så glad när man märker att de lärt sig så mycket.

   Nu är jag trött och ska sova. Formal friday imorgon tydligen, först utsläpp och lite sky-moitonering kanske. Sen SKOLAAA, biologin är deum. haha deum. Fint ord, lite tjockt... xP Nemen vadå två labbrapportrar som man inte fattar nånting om och inte får nå info om (Står inte ens nåt på internet!) PLUS instuderingsfrågor.

   Haha jag satt o skrev frågorna med Jimmy igår, så var en "fråga": "Rita en aminosyra och namnge den." Min fick namnet STEFFE xD haha och jimmys fick heta typ Ulla-karin. Hehe... Nemen iallafall godnatt o sov gott nuuuu Mange KOM IGÈEN NUU!

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards