Vicky

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Victoria - 23 september 2011 21:57




 


                 


Av Victoria - 23 september 2011 08:05

Dagen började med fysik, sen engelskaplugg och franska. Fick låna bilen, så vi rullade iväg till Jälla sen för att hoppa lite. Det va skitkul! Älskar Skywalker <3 Hihi Han e bäst, lite för bra nästan... =P Så vi hoppade lite kluriga linjer och sen en liten bana också, Nicenice!

   Var trött hela dan, ända från start. Hade brandövning i skolan. Kul. NOT. Nemen det va la mysigt, elr nåt=P Kallt! Hur som haver. Alla blev då sjuka så ingen kommer vel komma till skolan idag fredag? We'll see about that.

   Efter spec-idrotten åkte jag till 4H och hade ridkurser, underbart väder! Det skulle ju regna, men det gjorde det inte =) Lycklig. Det gjorde min dag, typ. Och det gick bra med ungarna. Så söta små barn! Och duktiga hästar !

   Nästa vecka är det teori, så det måste jag börja planera inför också. Men idag då, ska jag springa med Anna i det vackra vädret och skogen. Sen ska jag försöka plugga, men det kommer nog inte bli så mycket av det i skolan... så det får bli ikväll, efter hästen eller nåt. Ahja.

   Vill börja på lindyhop btw xD Någon som vet en som jag kan a som partner som också vill kanskeee?

Ah, vi får se hur det blir med det oxåå...

   Hejdå nu, måste packa lite GREJER ;) Byyye!

//Vix

Presentation


Victoria är en 22-årig kvinna från Uppsala, Sverige. Snart flyttar hon härifrån, hon vill resa, ut i världen!

IGEN! Var i Australien och jobbade med hästar året halvåren 2012-13.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards